Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-11-16, 11:47
Medlem
Hamnbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraes
Var i USA i tre veckor och lyckades med konststycket att glömma min stock med svensk portion jag köpt i taxfreen utanför gaten när jag skulle boarda, på väg dit.

Så jag tvangs testa något som hette grizzly, portionssnusar något större än våra svenska.. Till min stora förvåning började jag tycka att de var godare, och de två dosor svenskt jag trots allt lyckats få med mig var inte ens slut när jag kom hem.
Jag hoppas verkligen inte att du svalde saften. Grizzly är "dip", vilket betyder att du spottar ut den.

Carl Serung: Precis! Amerikanskt snus och svenskt ska inte ens nämnas i samma rubrik!
Citera
2011-11-16, 20:28
Medlem
Är konsistensen likadan som på det svenska snuset? Finns amerikanskt snus med tobakssmak likt den i t.ex grov? Funderade på att beställa online på buysnus men vill ju inte lägga pengarna på skit.
Citera
2011-11-18, 16:00
Medlem
Hamnbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Är konsistensen likadan som på det svenska snuset? Finns amerikanskt snus med tobakssmak likt den i t.ex grov? Funderade på att beställa online på buysnus men vill ju inte lägga pengarna på skit.
Nej. Amerikanskt "snus" (Camel och Marlboro) är extremt torrt och smuligt. Som att ta tobak från en cigarett och lägga i en påse. Eftersom jänkare älskar socker så smakar sorterna väldigt sött. Spara dina pengar till riktigt svenskt snus istället.
Citera
2011-11-19, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnboll
Nej. Amerikanskt "snus" (Camel och Marlboro) är extremt torrt och smuligt. Som att ta tobak från en cigarett och lägga i en påse. Eftersom jänkare älskar socker så smakar sorterna väldigt sött. Spara dina pengar till riktigt svenskt snus istället.

Okej, tack det ska jag göra!
Citera
2011-11-20, 20:13
Bannlyst
Hur etablerad är den amerikanska snusen i USA? Snusas det mycket där? Själv har jag inte lagt märke till mycket snusprodukter där eller snusare för den delen.
Citera
2011-11-20, 21:04
Medlem
vafalls? skulle amerikanskt snus vara bättre än svenskt? låt mig introducera till ett skratt - "skratt"
Citera
2011-11-23, 10:33
Medlem
Är lite sugen på att prova Amerikanskt snus, finns det någon svensk sida där man kan beställa det ifrån?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in