2011-09-22, 10:57
Medlem
Ceasarss avatar
En av mina polare är så jävla emot allt som har med tobak att göra, speciellt snus.
Har nu gått med på att prova på fredag då vi ska ses och vill verkligen att han ska ''tycka om det''

Det är alltså första gången, jag kommer ihåg att jag snusa ettan portion första gången och jag älskade det, jag tycker dock inte alls om ettan längre.

Vad ska jag ge han för snus? Jag har tänkt på skruf (eftersom jag vanligtvis snusar de) men är det taskigt? första gången jag snusa skruf fick jag en rejäl kick men mina polare spydde när dom snusa skruf första gången.

Jag tror han kommer gilla det faktiskt, dock inte om han spyr. Spydde ni första gången? Skurf?

Citera
2011-09-22, 11:06
Medlem
hoomiiis avatar
vafan skaru få honom att snusa för?
Helt jävla egoistiskt och idiotiskt.
Ge fan i att ge honom snus.

Världen skulle se bättre ut utan såna som du.

OnT:
Lucky strike white rinner väldigt lite och smakar väldigt milt.
Citera
2011-09-22, 11:07
Medlem
Ettan^s avatar
Varför vill du att han ska tycka om det? Vågar du inte snusa om inte han gör det också?
Citera
2011-09-22, 11:09
Medlem
Ceasarss avatar
Ni har nog missuppfattat, jag vill inte att han ska börja snusa, jag vill bara att han inte ska tjata mer, vilket han inte gör om han själv förstår varför jag snusar.
Citera
2011-09-22, 11:09
Medlem
Herrtrosas avatar
Skruf smakar kuf. Vill du vara säker på att han inte spyr så kör du på en "snällare" snussort. Med spya kommer han ogilla det och du vill få honom att gilla det, såvitt jag förstått? Huruvida Skruf är bra eller ej för ändamålet kan jag inte svara på. Att det smakar illa är min högst personliga åsikt.

Övrigt: förstår inte varför du vill få honom att snusa när han redan tycks ha bestämt sig att inte börja?

Edit: Såg ditt senare svar. Varför kan han inte bara acceptera att du snusar? Låter rätt idiotiskt att han ska behöva prova det för att kunna förstå varför du snusar. Troligtvis kommer han inte förstå det ändå (och framför allt inte om han börjar spy/må illa).
Citera
2011-09-22, 11:10
Medlem
asdasdasd111s avatar
Ni är alltså över 18 och du vill få din polare att snusa? vad i helvete?

Trodde tobaksvanor var sånt man skaffade sig när man var ung och dum typ 13-14-15, som sedan hänger kvar när man blir äldre..

Citera
2011-09-22, 11:54
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdasdasd111

Kan du skriva om den meningen på svenska är du snäll?

TS: Ni beteer båda som två fjortisar. Varför ska han prova snus för att veta "hur det känns"? Ska ni börja hugga av er armar och ben också framöver för att känna hur det känns?
Citera
2011-09-22, 12:29
Medlem
Moroten89s avatar
Catch om de fortfarande säljs, oj minns än idag hur det började en gång i tiden .
Citera
2011-09-22, 13:42
Medlem
asdasdasd111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Kan du skriva om den meningen på svenska är du snäll?

TS: Ni beteer båda som två fjortisar. Varför ska han prova snus för att veta "hur det känns"? Ska ni börja hugga av er armar och ben också framöver för att känna hur det känns?

Slutade med feströkning. Nu röker jag ungefär ett stop pipa varje helg, för att jag gillar smaken.

Blev lite fel så tidigt på morgonen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in