2011-09-22, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antianal
Oja, alla mönstermedborgare langar steroider, bär vapen och har knarklab i lägenheten,
men nu slipper vi andra som inte tycker han är så juste honom ett tag .. ett bra tag

Vet du ens vem snubben är? vart stod det att han bärde vapen? det är knarkbrott han sitter inne för som en FBI agent planterat i lägenheten.
2011-09-22, 18:16
Medlem
citymormors avatar
Dont do the crime if you cant do the time.

Spännande för Kim, hans liv får en helt ny vändning och han får uppleva nya saker, en smula repetativt efter sisådär 20 år men han var givetvis medveten om riskerna.
2011-09-22, 18:22
Medlem
sussistapeters avatar
Hur ser det ut med droger i thailand? Är det mycket eller fungerar de hårda straffen?

Om jag hade hade sysslat med knark så skulle iaf thailand inte vara det första land jag skulle fara till.

Rätt åt han tycker jag.
2011-09-22, 18:23
Medlem
antianals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Det är väl ändå ganska hårt att få sitta 45år för detta?

Svinhugg går igen, heter det ju.

Undrar hur många av hans steroidstinna kunder som misshandlat eller kanske t.o.m. invalidiserat någon oskyldig ?
Han hade väl knappast vapen för att klia sig i örat med även om han verkar fått en stor del av innehållet i skallen bortskjutet.

Rymma till Thailand, byta namn och sätta upp ett knarklab ..

45 år som nog blir 10 till slut verkar väl inte helt orättvist eller ?
2011-09-22, 18:31
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libbero
Ja, det är väl lätt att man tror att 45år på kåken skulle vara gratis när man är van att få saker av farbror staten utan att behöva göra någonting och det inte är ens egna pengar det handlar om...

Sosse.

Nej, det är ju bättre att avskummet är ute i samhället och säljer metamfetamin till folk. Kanske t.o.m. skickar hem det till Sverige.
Och nej, det är är inte mina pengar. Inte ens indirekt. Har aldrig satt min fot i WT-resmålet Thailand, och kommer heller aldrig att göra det.

Jävla idiotjävel.
2011-09-22, 18:44
Medlem
antianals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titania.
Vet du ens vem snubben är? vart stod det att han bärde vapen? det är knarkbrott han sitter inne för som en FBI agent planterat i lägenheten.

Jag kunde inte bry mig mindre om vem "snubben" är men är glad att han inte lever
på mina skattepengar ett tag framöver. ("Jag har varit kriminell hela mitt vuxna liv ..")

Han hävdar en komplott som byggts upp under flera år av USA, Sverige och Thailand ..
för att spärra in en liten skitligist som ska försöka koka meth ?
Ingen liten luftskalle på den killen inte ..

"Jag ville lära mig tekniken" och hävdar sen brottsprovokation ?
Kommentaren om Thailands rättsväsende var väl inte heller det smartaste, den kan kosta honom 10 år till

och det heter bar, inte bärde om du inte är från Närke förstås.
2011-09-22, 18:49
Medlem
Intotherainbows avatar
Livstids fängelse var ett lite väl mjukt straff men förhoppningsvis bryter de ner honom så han tar livet av sig, eller ännu bättre hamnar i bråk och blir dödad innanför murarna.
2011-09-22, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antianal
Jag kunde inte bry mig mindre om vem "snubben" är men är glad att han inte lever
på mina skattepengar ett tag framöver. ("Jag har varit kriminell hela mitt vuxna liv ..")

Han hävdar en komplott som byggts upp under flera år av USA, Sverige och Thailand ..
för att spärra in en liten skitligist som ska försöka koka meth ?
Ingen liten luftskalle på den killen inte ..

"Jag ville lära mig tekniken" och hävdar sen brottsprovokation ?
Kommentaren om Thailands rättsväsende var väl inte heller det smartaste, den kan kosta honom 10 år till

och det heter bar, inte bärde om du inte är från Närke förstås.

Wow märka ord gör vi också

Som sagt du vet inte ett skvatt av vad som hänt så så vad du säger bryr mig föga litar mer på folk som känner honom och vet lite mer än vad tidningarna vet.
2011-09-22, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity
För att inte bry dig verkar du väldigt upphetsad.

Men för att ställa en seriös fråga: Hur känner du Kim?

Jag känner han icke men det är en barndomsvän till bror min dom spelade hockey ihop i Njurunda SK, Han var en jävla talang i hockey gick på hockey gymnasium i timrå innan han börja använda droger.
2011-09-22, 18:52
Medlem
Det är väl tveksamt om lite knarktillverkning är något som borde resultera i livstid. Men å andra sidan är det ju så förbannat jävla korkat att få för sig att börja tillverka knark i Thailand, av alla ställen, att man kanske förtjänar det trots allt.
2011-09-22, 18:53
Medlem
nattbushcitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titania.
Jag känner han icke men det är en barndomsvän till bror min dom spelade hockey ihop i Njurunda SK, han var en jävla talang i Hockey gick på hockey gymnasium i Timrå. innan han börja använda droger.

Och du menar på att du sitter inne med "sanningen" för att din bror lirade hockey med honom som liten?
2011-09-22, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity
Och du menar på att du sitter inne med "sanningen" för att din bror lirade hockey med honom som liten?

Äru dum i huvudet? dom har ju vart kompisar hela jävla livet träffade bror hans på Ica för inte så jävla längesen

Men du verkar ju tro att du vet sanningen efter ha läst en artikel i aftonhoran.
Senast redigerad av Titania. 2011-09-22 kl. 18:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in