2011-09-21, 22:07
Medlem
Behöver hjälp fort.

Har gjort en video i en timme eller två och sparade aldrig så som jag brukar göra, dvs hela tiden i stort sett. Jag skulle lägga till en musikfil och nu svarar inte programmet utan det står bara still. Jag vill helst inte börja om. Kan jag spara det på nåt sätt?

Snälla, snälla! Går det att spara även om programmet inte svarar eller finns det nån annan metod?
Citera
2011-09-21, 22:18
Medlem
Vet inte riktigt om detta funkar, men vet att många har problem med det i samband med användande av Windows vista, byt snarast om så är fallet...

Windows Startmeny > Point to programs > Microsoft office tools > Klicka på Microsoft office application recovery. I applikationslistan kan du klicka på programmet som inte svarar och klicka på "Recover Application".

Hoppas det hjälpte dig, och jag ber om ursäkt för engelskan, men jag har allting på engelska och har inga planer på att byta. Hoppas du förstår ändå.

EDIT: Nej men gud vad dum jag är... kom på att WMM inte är en del av Windows Office... Förlåt!
Senast redigerad av Zett 2011-09-21 kl. 22:21.
Citera
2011-09-21, 22:24
Medlem
Okej, jag försöker igen...

Jag vet inte hur det är med Vista angående detta, men med Windows 7 så kommer arbetet att sparas om du startar om datorn utan att stänga ner applikationen. Nu kanske det är riskfyllt från din sida, och jag kan inte garantera att det kommer att fungera.
När du startar upp datorn igen kommer det att stå "resume" "save previous project" eller dylikt.
Citera
2011-09-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Okej, jag försöker igen...

Jag vet inte hur det är med Vista angående detta, men med Windows 7 så kommer arbetet att sparas om du startar om datorn utan att stänga ner applikationen. Nu kanske det är riskfyllt från din sida, och jag kan inte garantera att det kommer att fungera.
När du startar upp datorn igen kommer det att stå "resume" "save previous project" eller dylikt.
Började om istället, går snabbare när man vet vad man ska göra :P Tack ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in