2011-09-21, 22:07
Medlem
Behver hjlp fort.

Har gjort en video i en timme eller tv och sparade aldrig s som jag brukar gra, dvs hela tiden i stort sett. Jag skulle lgga till en musikfil och nu svarar inte programmet utan det str bara still. Jag vill helst inte brja om. Kan jag spara det p nt stt?

Snlla, snlla! Gr det att spara ven om programmet inte svarar eller finns det nn annan metod?
Citera
2011-09-21, 22:18
Medlem
Vet inte riktigt om detta funkar, men vet att mnga har problem med det i samband med anvndande av Windows vista, byt snarast om s r fallet...

Windows Startmeny > Point to programs > Microsoft office tools > Klicka p Microsoft office application recovery. I applikationslistan kan du klicka p programmet som inte svarar och klicka p "Recover Application".

Hoppas det hjlpte dig, och jag ber om urskt fr engelskan, men jag har allting p engelska och har inga planer p att byta. Hoppas du frstr nd.

EDIT: Nej men gud vad dum jag r... kom p att WMM inte r en del av Windows Office... Frlt!
Senast redigerad av Zett 2011-09-21 kl. 22:21.
Citera
2011-09-21, 22:24
Medlem
Okej, jag frsker igen...

Jag vet inte hur det r med Vista angende detta, men med Windows 7 s kommer arbetet att sparas om du startar om datorn utan att stnga ner applikationen. Nu kanske det r riskfyllt frn din sida, och jag kan inte garantera att det kommer att fungera.
Nr du startar upp datorn igen kommer det att st "resume" "save previous project" eller dylikt.
Citera
2011-09-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Okej, jag frsker igen...

Jag vet inte hur det r med Vista angende detta, men med Windows 7 s kommer arbetet att sparas om du startar om datorn utan att stnga ner applikationen. Nu kanske det r riskfyllt frn din sida, och jag kan inte garantera att det kommer att fungera.
Nr du startar upp datorn igen kommer det att st "resume" "save previous project" eller dylikt.
Brjade om istllet, gr snabbare nr man vet vad man ska gra :P Tack nd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in