• 1
  • 2
2015-02-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
De blockerar receptorer på olika ställen, nolva i bröstvävnad och clomid i hypotalamus.

hmm ok. Vet du om man vågar lägga till Proviron till en pct på Clomid samt Nolvadex?
Citera
2015-02-27, 17:55
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
hmm ok. Vet du om man vågar lägga till Proviron till en pct på Clomid samt Nolvadex?
Beror helt på vad för förväntningar du har på det och i vilket syfte. Svara på det först så kan jag möjligen hjälpa dig i ditt tvekande.
Citera
2015-02-27, 20:14
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:

Vet faktiskt inte. Av vad jag har läst används proviron för att balansera ut lågandrogena effekter vilket kanske kan ha positiva effekter på tex. välmåendet i PCT medan vissa hävdar att det hjälper återhämtningen. Det sistnämnda förstår jag inte och därför ska jag inte säga hur du ska göra.
Citera
2015-02-27, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Beror helt på vad för förväntningar du har på det och i vilket syfte. Svara på det först så kan jag möjligen hjälpa dig i ditt tvekande.

Förväntningar och förväntningar. Jag har en misslyckad PCt bakom mig ej kåt, 0 i sperma produktion.
Då började jag med Proviron. Kände mig som en kung efter 3dagar och kuken sprutar som den skall göra.
Så min fråga är: om inte Proviron motverkar clomid+Noladex kur. Varför kan man ine använda Proviron + Clomid + Nolvadex i en PCT.
Eller blir dte något fel då? Om Proviron gör att man bra vafrör inte använda det?
Citera
2015-02-27, 22:31
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Förväntningar och förväntningar. Jag har en misslyckad PCt bakom mig ej kåt, 0 i sperma produktion.
Då började jag med Proviron. Kände mig som en kung efter 3dagar och kuken sprutar som den skall göra.
Så min fråga är: om inte Proviron motverkar clomid+Noladex kur. Varför kan man ine använda Proviron + Clomid + Nolvadex i en PCT.
Eller blir dte något fel då? Om Proviron gör att man bra vafrör inte använda det?
Okej då är jag med. Proviron funkar jättebra i en PCT, även fast du kör nolva+clomid. Provironet hjälper, precis som du själv upplevt det, till med välmåendet och sexlusten. Proviron uppreglerar SHBG och ger dig mer fritt testo, en del kan säkert bli nedstängda även på lågdos proviron jag och många andra blir det inte. Kör på med provironet du men kör med 25 mg om det räcker för dig.
Citera
2015-02-28, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Okej då är jag med. Proviron funkar jättebra i en PCT, även fast du kör nolva+clomid. Provironet hjälper, precis som du själv upplevt det, till med välmåendet och sexlusten. Proviron uppreglerar SHBG och ger dig mer fritt testo, en del kan säkert bli nedstängda även på lågdos proviron jag och många andra blir det inte. Kör på med provironet du men kör med 25 mg om det räcker för dig.

Hur hade du lagt upp en PCT bestående av Nolva, Clomid och Proviron när det kommer till doser och tidsspann?
Citera
2015-03-03, 11:57
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostblocket
Hur hade du lagt upp en PCT bestående av Nolva, Clomid och Proviron när det kommer till doser och tidsspann?

Kör som du brukar köra en PCT med nolva+clomid och lägg bara till 25 mg Proviron, krångla inte till det mer än nödvändigt. Jag tycker alldeles för många krånglar till upplägg med både steroider och PCT-protkoll ärligt det är inte så avancerade grejjer vi håller på med. Visst går det att finjustera vissa saker men, håll det enkelt så blir det oftast bäst.
Provironet kan du med fördel köra lite längre än sermsen för att undvika en eventuell dipp i måendet och fortfarande vara någorlunda hård i kroppen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in