Citat:
Ursprungligen postat av Glorbon
De bästa tipset torde ju vara riktigt varma bad (läste någonstans att de tar bort ca 70-90 av de fysiska symptomen ett litet tag), annars typ varma drycker om du nu kan få i dig det, varmt vatten med honung funkar ju om inget annat finns att tillgå. Koka vatten och häll ned det i plastflaskor använd sedan dessa kokheta objekt för att lindra RLS, egentligen så hjälper allt som har med värme enligt mig iaf :P. Lycka till!
Tack för tipsen! Ska ta mig ett långt varmt bad ikväll innan jag ska sova, så får vi se om det funkar!
Myrkrypningarna är det enda som är kvar av abstinensen, förrutom att man fortfarande är lite överkörd, orkeslös sådär, men det är inget att prata om. Men det stör fortfarande att inte få sova ordentligt, även om jag fått sova lite mer nu de senaste 2 dygnen!
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Dom gångerna jag har haft inslag av abstinens eller AT så har kroppen varierat från frossande frysningar till svettandes hetta, kör man tyngre saker så bör man se till att vara påläst och ha div. benzo osv. att tillgå då det inte är nån jävla lek man sysslar med.
Nu handlade detta om en av de starkaste opioiderna, starkare än heroin, dock under relativt kort tid, vet folk som har käkat det i flera månader och fått veta vad ordet helvette verkligen betyder när tabletterna tar slut och alla uttag är gjorda.
Nu tog jag inte Oxynorm i russyfte, utan för att dämpa en ordentlig ryggvärk, så det fanns ingen anledning att börja bunkra upp med benzo eftersom jag inte såg detta komma. Jag tappade helt enkelt kontrollen över hur många tabletter jag tog per dag!
Och jag måste bara fråga, är Oxykodon verkligen mer potent än Heroin?