2002-05-06, 07:16
Medlem
Hall!

Jag kom ver en burk Ephedra supercaps och ett 50-tal Clenar (Spiropent). Jag undrar nr och hur ofta jag ska ta dessa fr bsta effekt. Ska man ta 1 eller flera Ephedra p samma gng eller? Lika s med Spiropenten? Ge mig lite tips tack.

Tack p frhand!

mange
Citera
2002-05-06, 20:14
Medlem
doseringen p spiropent (clenbuterol) brukar ligga runt 80-120mg. Vissa sger att man ska ta dom 2 dagar och ha uppehll i tvdagar. Fr att clenbuterol r vldigt toleranshjande Men jag tror p att man ska kka dom i 14dagar och sedan ha uppehlllika lng tig. Eftersom nr kr 2dagar p, 2 dagar av s hinner inte spiropente g ut ur kroppen. Jag startar kuren med 40mg och gr uppt tills jag fr biverkningar, d trappar jag ner lite granna. Och sprit ut dosen under dagen
Citera
2002-05-06, 22:37
Medlem
okej...jag har ven hrt att man brjar med 1 tabl/dag i tv dagar. Vilar sen i 2. Kr igen 1 tabl/dag i 2 dagar. Vilar 2. Sen kar man till 2 tabl/dag osv... r det riktigt s eller ska man kra p med flera med n gng? Har du nn erfarenhet av Ephedra supercaps d? Dr har jag hrt att man ska max ta 1 tabl/24 timmar och i max 20 dagar? Skulle man kunna ta flera typ 2-3 st istllet? Det kanske ger frsmrad effekt? Ingen aning?

Tacksam fr alla tips om detta.

mange
Citera
2002-05-06, 23:29
Medlem
Jag kr efter 2v veckorsperioden och det funkar brst fr mig, testa dig fram till din rtta dos (all r vi olika), jag fick ont i huvudet och skakade som en gris p 60mg medans andra inte knner av ngra problem vin 120mg. Jag tycker ephedra r bsta att ta 3-4 ggr dagligen. Doseringen kan du vlja sjlv ju stre dos=bttre resultat. Om du knner dig fr "speedad" r bara att dra ner dosen. Och tnk p att inte frka ta ephedra efter 18.00 kan vara lite svrt att sova
Nr jag ter ephedra eller efedrin s kr jag efter ECA systemet
Efedrin 50mg 300mg Koffein 1/2 Asperin 3ggr/dag. har mrkt att om man brjar m dligt s kan man dra ner lite p koffeinet och d brukar det ofta g ver. Lyck till
Citera
2002-05-07, 01:09
Bannlyst
HORUNGAR SOM HLLER P MED EFFAR

Allts fy fan va den hr forumet suuger..den frra var ju klart bttre.
Ge fan i snacka om ephedra o effar o liknande skit p den hr anabola forumet rknas inte som det...jvla nrdar som hller p med effar o skit. kr riktiga grejjer istlelt jvla horungar. FITTOR
Citera
2002-05-07, 15:56
Medlem
Inlgget ovan beskriver ju i sig sjlvt varfr man inte ska tugga annat... eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in