2011-09-20, 22:12
Medlem
jag blir frbannad. kpte en ny laptop frra veckan (msi x370 med Windows 7) och nu har den brjat kuka ur. alla textprogram (chatt-funktionen p facebook, word, wordpad, you name it) laggar. burken "spkskriver", den hinner inte med nr jag skriver. har kollat allt jag hittar, men jag r inget proffs s vem vet, nn hr kanske har ett svar? gjorde en prestanda-check, och processorns delresultat ligger p 3,8 av totalt 5,9 delpong. resten av komponenterna som kollades ligger mellan 4,2-5,9. alla viktiga program r installerade, och inga uppdateringar finns att hitta till dem.

burken slutar lagga om jag startar om den, jag har inget skit installerat och har hittills bara hunnit g in p de vanligaste sidorna (hgskolans sida, fb, facebook, hotmail och imgur...). s, ska jag slnga burken i huvudet p nn eller ej?

(ligger trden fel fr mod grna flytta den)
Citera
2011-09-20, 22:32
Medlem
Luciditys avatar
Ladda ner nyaste drivrutinerna. Skulle kunna vara tangentbordet ocks.
Citera
2011-09-22, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucidity
Ladda ner nyaste drivrutinerna. Skulle kunna vara tangentbordet ocks.

allright, har jag inte de senaste eftersom datorn r helt ny? och om det r tangentbordet, hur felsker jag det? hela trden handlar om att f svar hr, jag vill inte lmna in den nnstans.
Citera
2011-09-22, 17:20
Medlem
Luciditys avatar
Kolla upp drivrutunerna nd. Det kan slppas nya nrsomhelst och datorn kanske legat p lager lnge. Tillverkare kanske inte r s noggranna med senaste drivrutinerna.

Har svrt att komma p hur man kan felska ett tangentbord p en laptop.
Citera
2011-09-24, 18:15
Medlem
krde igenom drivrutinerna (dock inte alla) och hittade ett par som inte var up-to-date. jag vet inte om problemet r borta nu, eftersom datorn verkar vlja sjlv nr den ska balla ur. br jag ta den till Sjukhuset???
Citera
2011-09-29, 16:04
Medlem
jag tror den r helad nu, inga problem p flera dagar! tack fr hjlpen=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in