Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-20, 21:23
Medlem
När jag slår på fullscreen på nån video på Youtube så kan man kolla några sekunder, sen händer något och videostorleken går automatiskt tillbaka till youtubes vanliga interface. Helskärmsläget släpper efter ett tag, utan att jag rör trackpad eller tangenter. Vad kan det vara?
Citera
2011-10-03, 13:19
Medlem
Jag slår på fullscreen på en video på Youtube. Funkar bra så länge videon spelas upp.

Men om jag pausar videon så tar det bara några sek innan helskärmsläget "släpper" och återgår till fönsterläge, sjukt irriterande. Vad kan det vara?
Citera
2011-10-03, 14:17
Medlem
soers avatar
Vilken webbläsare har du? Har du senaste versionen av Flash? Blir det samma på tex SVT Play?
Citera
2011-10-03, 15:52
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soer
Vilken webbläsare har du? Har du senaste versionen av Flash? Blir det samma på tex SVT Play?
I rubriken står det att han använder Safari.

Kan tillägga att jag hade samma problem med Firefox i Windows, ändrade så att jag inte använda HTML5 då funkade det igen!
Senast redigerad av SGustafsson91 2011-10-03 kl. 15:54.
Citera
2011-10-03, 19:52
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
I rubriken står det att han använder Safari.

Kan tillägga att jag hade samma problem med Firefox i Windows, ändrade så att jag inte använda HTML5 då funkade det igen!

Jo, men vilken version av Safari?
Citera
2011-10-04, 00:27
Medlem
- Version 5.1 (6534.50) av Safari.
- Version 10,2,152,26 av Flash.

Använder inte svt play.
Citera
2011-10-04, 18:31
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vote
- Version 5.1 (6534.50) av Safari.
- Version 10,2,152,26 av Flash.

Använder inte svt play.

Du kan inte tänka dig att testa SVT Play som ett led i felsökningen? Du vill att andra ska göra jobbet åt dig? Well, då kan du gå till en servicefirma istället.
Citera
2011-10-05, 00:26
Medlem
SVT play fungerade, men ser inte relevansen.

Förklaring...?
Citera
2011-10-05, 01:25
Medlem
soers avatar
Citat:
SVT play fungerade, men ser inte relevansen.

Förklaring...?

Det är också Flash. Du får ju använda uteslutningsmetoden och se var felet kan ligga.
Citera
2011-10-05, 16:37
Medlem
Citat:
Det är också Flash. Du får ju använda uteslutningsmetoden och se var felet kan ligga.

Jag har ju testat svt play precis och det funkade?? Vad var poängen med din felsökningen egentligen? Vad kan du dra för slutsats av det?

Jag kan ju inte dra nån slutsats. Om jag kunde det skulle jag inte skapat den här tråden från början.
Citera
2011-10-06, 11:41
Medlem
soers avatar
Citat:
Jag har ju testat svt play precis och det funkade?? Vad var poängen med din felsökningen egentligen? Vad kan du dra för slutsats av det?

Jag kan ju inte dra nån slutsats. Om jag kunde det skulle jag inte skapat den här tråden från början.

Jag kan dra en slutsats: du är en otacksam, arrogant typ som får klara sig själv. Adjö.
Citera
2011-10-11, 20:09
Medlem
Citat:
Jag kan dra en slutsats: du är en otacksam, arrogant typ som får klara sig själv. Adjö.

Det är klart jag blir när du inte kommer med något vettigt, utan skickar mig på villospår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in