2011-09-20, 18:13
Medlem
Sitter och kollar på Adam Live, där Adam och Carin Da Silva försöker att pressa Breitholtz angående hans FB status som har ändrats ifrån singel till ett förhållande.Han ser väldigt pressad ut och vägra att ge några detaljer och såg ännu mer pressad ut när han fick frågan om det var tjej eller kille,är det nån som vet om han gillar att lyfta skjortor ???
Eller varför är han så hemlig????
Citera
2011-09-20, 20:24
Medlem
fel tråd???
Citera
2011-09-20, 23:48
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgurke
fel tråd???
Ja, det är bara en elefant som balanserar på just denna lilla tråd och tycker det är intressant.
Citera
2011-09-21, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgurke
Sitter och kollar på Adam Live, där Adam och Carin Da Silva försöker att pressa Breitholtz angående hans FB status som har ändrats ifrån singel till ett förhållande.Han ser väldigt pressad ut och vägra att ge några detaljer och såg ännu mer pressad ut när han fick frågan om det var tjej eller kille,är det nån som vet om han gillar att lyfta skjortor ???
Eller varför är han så hemlig????

Han ger onekligen intrycket av att vara kuddbitare..

Kille eller tjejfrågan skulle aldrig formulerats om han inte gillade åderpåle..

.
Citera
2011-09-26, 18:25
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Vem är Daniel Breitholtz nya flickvän?

Daniel Breitholtz jobbar numera som bisittare tillsammans med Carin Da Silva i Adam Alsings nya program Adam Live, i förra veckan nämnde Breitholtz att han nyligen träffat en tjej men han vägrar nämna vem denne är.

Så min fråga är enkel, är det ngn som känner till vilken brutta det är Daniel Breitholtz bestiger numera?
Citera
2011-09-26, 18:33
Avslutad
vad jag har hört så är det en kvinna han träffat genom sitt bilägande. Jag kommer inte ihåg om det gällde en service eller nybilsköp, men hon ska iallafall ha arbetat på bilfirma när de träffades.
Citera
2011-09-26, 18:34
Avslutad
vem fan bryr sig!?
Citera
2011-09-26, 18:44
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
vem fan bryr sig!?

Egentligen skiter jag fullständigt i vilken kändis som knullar vem, men anledningen till att jag blev nyfiken i detta fall är att han totalvägrar yppa ett ord om vem bruden i fråga är därav trådstarten.
Citera
2011-09-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Egentligen skiter jag fullständigt i vilken kändis som knullar vem, men anledningen till att jag blev nyfiken i detta fall är att han totalvägrar yppa ett ord om vem bruden i fråga är därav trådstarten.
Så nyfiken att du inte kunde hålla dig till den redan befintliga tråden?
https://www.flashback.org/t1662342
Citera
2011-09-26, 18:57
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Så nyfiken att du inte kunde hålla dig till den redan befintliga tråden?
https://www.flashback.org/t1662342

Jag gjorde faktiskt en sökning, fast ouppmärksamheten efter en lång arbetsdag visade sig genast.
Tack för tipset.

Mod kan låsa tråden och läsa lusen av mig.
Citera
2011-09-26, 21:38
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Jag gjorde faktiskt en sökning, fast ouppmärksamheten efter en lång arbetsdag visade sig genast.
Tack för tipset.

Mod kan låsa tråden och läsa lusen av mig.
Mod har sammanfogat trådarna.

/Mod
Citera
2011-09-27, 11:38
Medlem
han dejtar en tjej inom tvbranschen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto