Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Konstaterar att det vore 100 ggr bättre om det varit Sofia Helin som hoppat av istället. Har sett den fransk-engelska varianten som heter "The Tunnel" och den som spelar rollen som den kvinnliga polisen med någon form av social störning gör det så otroligt mycket bättre och trovärdigare än Sofia Helin. Andra säsongen var nästan plågsam eftersom hon spelade över som psyksjuk och det kändes totalt orealistiskt att hon skulle kunna arbeta som polis med den störningen.

Rosenfeldt berättade ju mer än en gång efter Säsong 2 att de i manusgruppen hade överdrivit Saga och använt henne som en komisk effekt och att han ångrade det. Så snarare var det manus det var fel på där än Sofia Helins prestation.
Citera
2014-10-04, 15:36
Medlem
Quipus avatar
Galen fakta; av alla länder i världen så är det bara Sydsudan, Nordkorea och Kosovo som inte har köpt in tv-rättigheterna till Bron
Citera
2014-10-06, 02:33
Medlem
Jag tycker dom bör överväga att inte göra säsong 3. Tycker inte det blir samma sak utan samspelet mellan Saga och Martin som huvudkaraktärer. Och redan säsong 2 var inte lika bra som ettan, enligt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Kollade de 2 första avsnitten sen så insåg jag att detta är fan inte ens möjligt att titta på, hur kan man göra något så dåligt...

Det räcker inte. Du bör titta på åtminstone 5 avsnitt. Ser du efter det fortfarande inte nån behållning med Saga, då kan du sluta titta. Detta är en serie som växer avsnitt för avsnitt. Tycker själv att Saga är en väldigt underhållande karaktär och relationen mellan henne och Martin är väldigt intressant. Men det tar ett tag att vänja sig vid henne.
Citera
2014-10-06, 14:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Sitter och kollar på säsong två just nu igen då jag missade för mycket av det då det gick. En tanke som slog mig nu är. Är det inte rätt osannolikt att en "normal" person ska kunna ha ett förhållande med en som Saga? Killen hon har nu, hon vet inget om honom och hon måste läsa böcker för att kolla hur en relation ska fungera. En "normal" person hade ju i en sådan situation dragit öronen åt sig,

Kanske bara jag som är kräsen gällande relationer, men ska jag se till mig själv så skulle jag nog inte fixa det.
Citera
2014-10-06, 14:21
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sitter och kollar på säsong två just nu igen då jag missade för mycket av det då det gick. En tanke som slog mig nu är. Är det inte rätt osannolikt att en "normal" person ska kunna ha ett förhållande med en som Saga? Killen hon har nu, hon vet inget om honom och hon måste läsa böcker för att kolla hur en relation ska fungera. En "normal" person hade ju i en sådan situation dragit öronen åt sig,

Kanske bara jag som är kräsen gällande relationer, men ska jag se till mig själv så skulle jag nog inte fixa det.

Om sexet är bra så har man överseende med det mesta.. Så funkar åtminstone jag tyvärr
Citera
2014-10-06, 14:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quipu
Om sexet är bra så har man överseende med det mesta.. Så funkar åtminstone jag tyvärr

Kanske han i serien också har då? Men skulle du klara det i långa loppet?

En med hennes sociala handikapp har enorma har ju enorma svårigheter när det kommer till det mesta som har med sociala interaktioner att göra. Så då även om sexet är grymt så ser jag det som rätt omöjligt att ha en fungerande relation på lång sikt.
Citera
2014-11-09, 23:55
Bannlyst
@cosmic_dancer (inlägget ovan)

Saga verkar ju vara en arbetsnarkoman så hon är väl inte hemma så mycket utan att jobba då också. Så det enda han hade henne till verkar ju ha varit att knulla med, och då framför allt när hon ville.
Citera
2015-04-13, 11:12
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Expressen: Trailer till nya säsongen av ”Bron”
Citat:
Snacka om en fin söndagsöverraskning när SVT plötsligt smäller till med en första trailer till den tredje säsongen av ”Bron”. Och redan efter de scener som inleder teasern känns det som alltför lång tid att vänta till hösten för att se de nya avsnitten.
Citera
2015-08-22, 21:34
Medlem
RobieBwois avatar
Nästa säsong startar den 27 september klockan 21:00.

https://www.moviezine.se/nyheter/bron-tillbaka-27-september-i-svt
Citera
2015-08-23, 13:41
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Kommer serien verkligen att funka utan Kim Bodnia?
Citera
2015-08-23, 18:35
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Kommer serien verkligen att funka utan Kim Bodnia?

Inte lika bra iaf.
Citera
2015-08-24, 11:52
Medlem
Ny trailer ute för säsong 3:
https://www.youtube.com/watch?v=laoqVDIN1nE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem