Nytt avsnitt i kvll, lika bra som alltid. Och jag har gott vid fyren som hon var p ikvll, ligger i Berwick upon Tweed. Och jag har bott i ett av husen som man sg i bakgrunden
Hon som r med, som bara har en arm, gr mig illamende.
Jag vill inte se hennes stump ka upp och ner om jag vljer att titta p en deckare. Det kunde tminstone haft som krav att hennes klder mste tcka den otcka stumpen.
Annars var sista avsnittet av Vera riktigt dligt. Ingen gld alls, och jag ville att det skulle vara slut s fort som mjligt.
Hon som r med, som bara har en arm, gr mig illamende.
Jag vill inte se hennes stump ka upp och ner om jag vljer att titta p en deckare. Det kunde tminstone haft som krav att hennes klder mste tcka den otcka stumpen.
Annars var sista avsnittet av Vera riktigt dligt. Ingen gld alls, och jag ville att det skulle vara slut s fort som mjligt.
Hon r frmodligen inkvoterad eller har henens karaktr ngon bakomliggande historia om varfr hon bara har en arm?
Hon r frmodligen inkvoterad eller har henens karaktr ngon bakomliggande historia om varfr hon bara har en arm?
100% Inkvoterad
r typ ny sen nn ssong sedan ingen bakrundshistoria bara dk upp ny p jobbet. Tidigare var det 2 olika negresser som var hjlpredor tillsammans med Mark och Kenny
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!