• 1
  • 2
2023-07-25, 22:31
Medlem
Min brors kusins avatar
Nytt avsnitt i kvll, lika bra som alltid. Och jag har gott vid fyren som hon var p ikvll, ligger i Berwick upon Tweed. Och jag har bott i ett av husen som man sg i bakgrunden
Citera
2023-07-26, 11:29
Medlem
Bret-Harts avatar
Vera var ett ungdomsprogram som gick i slutet av 90 talet p SVT som var riktigt bra, ngon som minns det?
Citera
2023-08-03, 09:16
Medlem
Min brors kusins avatar
Man r uppe i 53 avsnitt nu, man har precis spelat in ytterligare en serie som kommer nsta r

https://www.thenorthernecho.co.uk/ne...3ytmi0FH2JDpik
Citera
2024-06-23, 23:26
Medlem
Min brors kusins avatar
Nu har Veras senaste avsnitt brjat sndas i SVT,
Citera
2024-06-27, 11:47
Medlem
Massajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nu har Veras senaste avsnitt brjat sndas i SVT,
Svagaste avsnittet hittills. Dramaturgin en kopia p det nu trttsamt igenknnbara upplgget. Jag kommer inte att se fler avsnitt.
Citera
2025-07-23, 17:29
Medlem
-GGs avatar
Hon som r med, som bara har en arm, gr mig illamende.

Jag vill inte se hennes stump ka upp och ner om jag vljer att titta p en deckare. Det kunde tminstone haft som krav att hennes klder mste tcka den otcka stumpen.

Annars var sista avsnittet av Vera riktigt dligt. Ingen gld alls, och jag ville att det skulle vara slut s fort som mjligt.
Citera
2025-07-24, 11:25
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Hon som r med, som bara har en arm, gr mig illamende.

Jag vill inte se hennes stump ka upp och ner om jag vljer att titta p en deckare. Det kunde tminstone haft som krav att hennes klder mste tcka den otcka stumpen.

Annars var sista avsnittet av Vera riktigt dligt. Ingen gld alls, och jag ville att det skulle vara slut s fort som mjligt.

Hon r frmodligen inkvoterad eller har henens karaktr ngon bakomliggande historia om varfr hon bara har en arm?
Citera
2025-07-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Hon r frmodligen inkvoterad eller har henens karaktr ngon bakomliggande historia om varfr hon bara har en arm?

100% Inkvoterad

r typ ny sen nn ssong sedan ingen bakrundshistoria bara dk upp ny p jobbet. Tidigare var det 2 olika negresser som var hjlpredor tillsammans med Mark och Kenny
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in