2011-09-19, 23:14
Medlem
Tjena jag fick av min syrra en resa till London i studentpresent. Jag är en Arsenalsupporter och har sett en o annan match förut, då via Arsenal sweden men de kan bara ge mig en biljett. Nu kommer då frågan, kan jag skaffa biljetter åt både mig o syrran på något sett? Då alltså de vanliga priserna o inte något andrahandsbolag som säljer det för 2000 spänn
Citera
2011-09-19, 23:21
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brat1337
Tjena jag fick av min syrra en resa till London i studentpresent. Jag är en Arsenalsupporter och har sett en o annan match förut, då via Arsenal sweden men de kan bara ge mig en biljett. Nu kommer då frågan, kan jag skaffa biljetter åt både mig o syrran på något sett? Då alltså de vanliga priserna o inte något andrahandsbolag som säljer det för 2000 spänn

De flesta klubbar har väl en general-sale? Där de släpper biljetter till allmänheten, dessa biljetter brukar dock ta slut väldigt snabbt, runt 15 minuter efter de släppts brukar det vara slutsålt. Så det gäller att sitta vid datorn exakt när biljetterna släpps.

Här kan du kolla när matcher går ut på general-sale för Arsenal. De största matcherna lär inte gå ut på general-sale då de lär vara utsålda innan dess.

http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets
Senast redigerad av preben12 2011-09-19 kl. 23:23.
Citera
2011-09-20, 13:18
Medlem
Aha har varit inne där o kollat men har aldrig varit på något general sale då! Tack så mycket!
Citera
2011-09-20, 15:03
Medlem
perezhiltohs avatar
Vem möter dem när ni är där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in