Citat:
Ursprungligen postat av sockervadden
Nä, det är ca 30 000 som invandrar varje år, som inte är svenskar. Det är INTE massinvandring. Vill man inte bo i Sverige av någon anledning så är det faktiskt bara att packa väskan. Jag trivs, jag bor i ett invandrartätt område och har inga som helst problem med det! Inte blir jag spottad på ett endaste dugg! Om mina skattepengar går till svenskar, de som bott här i generationer, eller invandrare spelar mig ingen roll alls.
Puh, tur, jag trodde för ett ögonblick faktiskt på nazistpropagandan. Då kan jag pusta ut, lägga ner mina vanföreställningar och börja njuta av det mångkulturella paradiset istället
30 000 per år är ju ingenting, speciellt inte då det finns så många jobb som behöver tillsättas av alla dessa hyggliga och kompetenta individer, det finns så många bostäder lediga, det finns i allmänhet en stor överkapacitet inom den offentliga välfärden, så vi kan lungt proppa in med ännu fler människor utan att bekymra oss över effekterna, och om det inte passar så kan vi ju alltid flytta härifrån

. För att inte tala om den minimala kriminaliteten inom landet, det blir bara lite spännande om vi får in lite nya influenser i det annars så stela Sverige.
Så du menar alltså på fullt allvar att vi svenskar som i direkt led är ättlingar till de människor som först befolkade skandinavien ca 8000-10000 år och som levt här sen dess, försvarat landet och värnat det, skall flytta om det inte passar att vi idag blir invaderade och koloniserade av utomeuropeiska rasfrämlingar?
Eller så gör vi så här: vi gör en revolution, tar över makten och sakta men säkert påbörjar en repatrieringsprocess som åter gör Sverige till det etnisk homogena land som det var för blott 50 år sedan. Låter inte det bättre? Du kan få äran att repatrieras med dina kära invällare, så behöver du inte få uppleva det hemska svenska samhället utan kan fortsätta leva med dina kära invällare i deras hemländer istället.