Hej.. Har egentligen ett konto med några år på nacken och drygt 1000 posts men vill inte "outa" mig..
Hur som helst så har jag i tre år gått dagligen på sub, cirka en halv till en om dagen (8mg).
Har tänt av helt själv utan någon hjälp (har inte ens berättat för någon) och det har nu gått ganska exakt fyra veckor sedan senaste intaget.
De två första veckorna var hemska, verkligen, de tre första dagarna var jobbiga som fan men sen blev det värre i två veckor. Mellan cirka dag 3-15 så lyckades jag tvinga i mig kanske 1/3 av vad jag brukar äta och då fick jag verkligen tvinga mig själv, spydde ganska ofta.
Ja egentligen kan jag fortsätta rätt länge med hur taskigt jag mådde (och fortfarande mår) men det blir nog en del text..
Hur som helst så har det iaf gått cirka fyra veckor nu och jag känner mig fortfarande svag, jag kan äta hyggligt, svettas inte lika mycket och kan sova en del. Det värsta just nu är att jag fortfarande känner mig kraftlös, har gått till jobbet under hela perioden förutom några dagar när det verkligen inte gick, är tvungen att ta "pauser" och sätta mig på toaletten cirka tio minuter åt gången och det är inte kul, orkar egentligen inte jobba men känner mig tvungen.
Så... Hur länge kommer kraftlösheten och "oroligheten" sitta i skulle ni tro? Trodde jag skulle vara hyffsat återställd efter fyra veckor men icke, men det är helt klart bättre än innan.
Är tacksam för alla svar, jag trollar inte.
P.S Vill bara klargöra att det är avsevärd skillnad nu, men det sitter fortfarande kvar. Tack
Mvh
EDIT: Sen vill jag passa på att säga till alla som funderar på att sluta att det faktiskt går.. Jag har lyckats (hitintills iaf) även om det har varit jävligt jobbigt. Det hade varit så mycket enklare om jag inte hade behövt jobba samt om jag hade haft något hjälpmedel men det går utan, bevisligen.