Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är det hon på 1101 handlar det måhända om häxari och nattlig djävulsutdrivning enligt traditionell afrikansk sed.
Edit. Såg nu att det sannolikt ligger till på just detta sätt.
Ja sånt har vi ju sett innan att negrerna ägnat sig åt här i landet..
Läste att ungarna skulle vara halvbröder, rör det sig om en mulatt och en neger då, eller har hon skaffat två ungar med två olika svenska fäder..
För antar hon är mamma till bägge, kan ju även vara halvbröder på pappans sida..