2011-09-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Var ju ett jävla tjat om att det är en neger, visst afrika negrer är mer svagbegåvade än andra svarta då de oftast är upväxta med vodoo och andra vanförestälningar men jag tror bara fittan är helstörd och sinnesjuk om hon dödat sina egna barn krävs rätt sjuk individ för att göra detta tänk att bära barnen och föda dom sen ta hand om dom i många år bara för att döda dom.

är själve en dödsrasistnazistflashbackare men vafan ha lite omdöme och tona ner rasistsnacket det är 2 oskyldiga barn som dött tror du att en 4åring och 8åring ens är medvetna om raser.

må den skyldige brännas levande.
låg begåvning beror inte på voodoo, har ingen här inne gått i grundskolan eller??
Citera
2011-09-19, 19:04
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV

Kan honan valt att mörda sina barn för att kunna börja på ny kula med en annan man? Inom den Kenyanska kulturen står inte en ensamstående mor till två barn med olika fäder särskilt högt i kurs.

Enligt artikeln i realisten (och möjligen andra nyhetskällor också) har hon de två döda pojkarna med två olika män, så den gränsen är ju redan passerad.
Citera
2011-09-19, 19:05
Medlem
spoilers avatar
Arbetsplats, tydligen.

http://www.hotellkristina.se/Personal__1033.html
Citera
2011-09-19, 19:06
Moderator
Siegfrids avatar
Kenya-Stockholm blog (KSB), en sajt för kenyaner i sverige, rapporterar:
http://kenyastockholm.com/2011/09/19/kenya-stockholm-mother-suspected-of-murdering-two-sons/

Förutom det som tidigare rapporterats tillägger Kenya-Stockholm:
Citat:
KSB has learnt that the mother has been undergoing serious psychological problems because of on on-going family crisis both in Sweden and Kenya.
Citera
2011-09-19, 19:08
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
Barnen hade inte varit på dagis sen i mitten av augusti. Pappan tyckte det var konstigt och sen när barnen plötsligt försvann så kontaktade pappan polisen. Polisen hittar barnen döda, mördade. Gissar att det är mamman som har gjort det, fyfan!

Om ni undrar så känner jag så känner jag till denna familj, men väldigt vagt.

Familjen, iaf mamman har en Kenyansk bakgrund.

Fick Grace möjligen kicken från Hotell Kristina i mitten av augusti? Kan det i så fall vara orsaken till att hon har flippat, eller sparkades hon för att hon flippade?
Citera
2011-09-19, 19:10
Medlem
GoddagYxskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Kenya-Stockholm blog (KSB), en sajt för kenyaner i sverige, rapporterar:
http://kenyastockholm.com/2011/09/19/kenya-stockholm-mother-suspected-of-murdering-two-sons/

Förutom det som tidigare rapporterats tillägger Kenya-Stockholm:

Ja, det lär bli rättspsykiatrisk vård för henne för lång tid framöver - allt finansierat av dig och mig, dvs de svenska skattebetalarna.
Citera
2011-09-19, 19:10
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Arbetsplats, tydligen.

http://www.hotellkristina.se/Personal__1033.html

Aha, hon har kanske blivit spritt språngande vansinnig av att städa toaletter och byta lakan på ett hotell. Det skulle jag också ha blivit.
Citera
2011-09-19, 19:12
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
Barnen hade inte varit på dagis sen i mitten av augusti. Pappan tyckte det var konstigt och sen när barnen plötsligt försvann så kontaktade pappan polisen. Polisen hittar barnen döda, mördade. Gissar att det är mamman som har gjort det, fyfan!

Om ni undrar så känner jag så känner jag till denna familj, men väldigt vagt.

Familjen, iaf mamman har en Kenyansk bakgrund.

Så vad kan man anta av detta. Hade hon inte gått till jobbet heller eller lämnat barnen ensamma. Fått sparken som utlöst det hela.
Kanske pappan hade barnen varann vecka eller liknande. Just att det skedde på söndagskväll som han anmälde. Oftast brukar väl man hämta barnen då, om man har delad vårdnad, antar jag.
Citera
2011-09-19, 19:12
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är det hon på 1101 handlar det måhända om häxari och nattlig djävulsutdrivning enligt traditionell afrikansk sed.

Edit. Såg nu att det sannolikt ligger till på just detta sätt.
Ja sånt har vi ju sett innan att negrerna ägnat sig åt här i landet..
Läste att ungarna skulle vara halvbröder, rör det sig om en mulatt och en neger då, eller har hon skaffat två ungar med två olika svenska fäder..
För antar hon är mamma till bägge, kan ju även vara halvbröder på pappans sida..
Citera
2011-09-19, 19:13
Medlem
piassavas avatar
Det kan ju även vara så att hon dödade barnen för att "skydda dem".

Faderns roll i detta kommer nog att utredas grundligt.
Citera
2011-09-19, 19:15
Medlem
theodor.busses avatar
Bor den svenska pappan i Tullinge? Grace har i varje fall bott där, på Elgentorpsvägen: Länk. Hon gillar tydligen att simma...
Citera
2011-09-19, 19:15
Medlem
http://sv-se.hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?photoId=934574010&albumId=9592 3717&ownerId=12124686

Har man en mamma som ser ut sådär, ja då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in