Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag var inne på det tidigt men jag tycker att mer och mer börjar tyda på att hon har haft en hel del i bagaget långt tidigare. Pizzeriafolk och dagispersonal har stött på henne bägge de två närmsta dagarna innan dåden och ingen har sett något ovanligt i hennes beteende. Sen finns ju en hel del på den iofs tvivelaktiga kenyastockholm bloggen som både svartmålar henne och hennes yngste sons pappa. Blir inte klok på det här och önskar att polisen kunde gå ut med vad de har.
Det handlar om maktkamp inom gruppen, tror jag. Bloggen har även
här gått till attack mot mammans nya vänner, bl a därför att de tände ljus på Sergeltorg och inte på brottsplatsen. Visst döljer han attacken genom att citera bloggläsarnas kommentarer men avsikten är tydlig, åtminstone för mig.
Dessutom skriver han att sidan försvann eller varit borttagen men i själva verket kan man nå den genom att följa
länken som står i hans inlägg.
När det gäller farsan, jag verkligen hoppas att han bli granskad. Om bara en bråkdel av vad står i KSB stämmer, blir man mörkrädd när man tänker att han har regelbundet hans sexåriga dotter hemma hos honom (vilket Elias inte var, man kan inget annat än undra varför)