2011-09-19, 08:57
Medlem
supernalles avatar
Games Explorer har försvunnit över natten!
Installerade ett par nya spel igår på sentimmarna, och allting var OK när jag gick och la mig. Även ikonerna som jag kopierade från games explorer till skrivbordet är spårlöst försvunna.
Vad har hänt? Hur får jag tillbaka Games Explorer?

Och ja, det är borta både på desktopen och i startmenyn och ingenting kommer upp när man försöker söka efter programmet.
Senast redigerad av supernalle 2011-09-19 kl. 09:07. Anledning: Ändrade rubriken
Citera
2011-09-19, 16:39
Medlem
Click Start >> in the search box >> type Optionalfeatures.exe >> "Turn On or Off Windows features" Tab appears>> check the games options if its unchecked.
Tryck på Start > skriv in "optionalfeatures.exe" i sökrutan > "Aktivera / inaktivera Windows features" > kolla om "games" alternativet är ocheckad.
Citera
2011-09-19, 19:53
Medlem
supernalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Click Start >> in the search box >> type Optionalfeatures.exe >> "Turn On or Off Windows features" Tab appears>> check the games options if its unchecked.
Tryck på Start > skriv in "optionalfeatures.exe" i sökrutan > "Aktivera / inaktivera Windows features" > kolla om "games" alternativet är ocheckad.
redan gjort, games var ikryssat. prövade ta bort det och la till det på nytt men ingen skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in