2011-09-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Lär ju inte vara relaterat till Örjan Sellin, men.

GM är Örjans lillebror.
Citera
2011-09-18, 19:46
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JolleVonKung
Jag var precis vid Valsta Centrum där polisen hade spärrat av hela parkeringen. Polishundar gick runt och luktade på massa bilar.. En vän jag sprang på berättade att den skjutne är Klabbe. Han som sköt heter R*ger, tidigare tillsammans med P*rnilla *undin.

PL, boende på Norrbackavägen 15C? Claudio på 15A. Hm. Ska han ha skjutit sin exflickväns granne?
Citera
2011-09-18, 19:48
Medlem
AndreasMDs avatar
Citat:
PL, boende på Norrbackavägen 15C? Claudio på 15A. Hm. Ska han ha skjutit sin exflickväns granne?

Mycket intressant samband isåfall!
Citera
Medlem
JolleVonKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Konstigt att inte snutarna satte handfängsel på honom speciellt när deras insatsstyrka skötte gripandet dom brukar vara pigga på att handboja misstänkta.

Tycker också det var märkligt att han fick gå utan handfängsel, vilket iofs inte skulle kunna stoppa honom för att springa om han nu fått för sig det.. Men dom hade nog rätt bra koll på honom.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markuz85
GM är Örjans lillebror.

...vilket som sagt inte gör skottlossningen relaterad till ÖS.
Citera
2011-09-18, 19:49
Medlem
Citat:

Nä det lär vi ju kunna avfärda.
Citera
2011-09-18, 19:50
Medlem
Citat:

Nä. Lite kuriosa bara.
Citera
2011-09-18, 19:50
Medlem
JolleVonKungs avatar
Citat:

Uppenbarligen, R*ger är för tillfället tillsammans med G*hla*, som bor på valstavägen, det var där han "gömde" sig. Han ska tidigare varit tsm med PL, sen har jag inte en aning om PL och Claudio är grannar eller ej. Men det är info jag fått av annat folk boende på norrbacka, samt folk som känner till alla fyra nämnda personer. R*ger, Claudio, PL & G*hla*.
Citera
2011-09-18, 19:51
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:

Snurrigt!

Det verkar ju jävligt smart att dra till flickvännen, det är ju inte bland det första stället man letar på...

Kände GM och BO varandra sedan tidigare?
Citera
2011-09-18, 19:55
Medlem
JolleVonKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Snurrigt!

Det verkar ju jävligt smart att dra till flickvännen, det är ju inte bland det första stället man letar på...

Kände GM och BO varandra sedan tidigare?

Kanske inte var ute efter att hålla sig undan, men ville kanske bli gripen på avskilld plats? Fast inte så shysst mot sin brud kanske..

Vad jag fått höra vet dom i alla fall om varandra, sedan hur väl har jag ej fått fram. Men dom ska bo hyffsat nära varandra i alla fall.
Citera
2011-09-18, 19:55
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niilz
Kan det här vara GM http://www.facebook.com/profile.php?id=100002460467917 ?

Han ser helt okej ut, lite badboy (duh, han sköt en människa). Men flickvännen ser ut som en sliten och trött Baltikum-hora. Bra match.
Citera
2011-09-18, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JolleVonKung
Polisen gick in på valstavägen med insatsstyrka efter att dom jagat en bil till Valsta centrums parkering. Därav avspärrningen. Och nu skall han även vara gripen!

Men lite mer om BO?

Sen kan man undra varför inte gm körde ner vid leden bakom Norrbackavägen ut mot Arlanda eller norröver mot Knivstahållet. Välja att köra mot Valsta var inget bra val när han grips så pass snabbt efter skottlossningen. Tyder på att det inte vart något planerat. Antagligen ett bråk som slutar med att en skjuts ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in