2011-09-20, 15:20
Medlem
Jag sommarjobbade på stuteri när jag var i tonåren och brukade assistera vid betäckningar. Finns nog ingen bra metod att få hingsten att hålla igen så att den kan ha sex med en människa utan att riskera att spränga tarm eller fitta. Människor och hästar är helt enkelt inte konstruerade för att ha sex med varan. Ni som är zolofiler får helt enkelt hålla er till jämnstora djur så att varken ni eller djuren tar skada.
Citera
2011-09-21, 00:32
Medlem
BehringBreiviks avatar
Köp riktigt tjock mdf eller något annat bra? material... Skär ut kvadratiska eller runda bitar på typ 10 cm i diameter och borra stort hål i mitten av plattorna. Limma ihop plattorna på varandra tills du fått ett "rör" av lagom längd och trä på hästkuken. Köp även något mjukt tyg och limma runt röret så det inte bli vasst för den stackars hästen. Säg att hästkuken är typ 45 cm då kan du ju göra röret 25-30 cm långt så får du en FET men average svensson kuk?
Citera
2011-09-21, 00:44
Medlem
spockens avatar
Hitta en häst med mindre penis. Typ en ponny kanske? Annars så kan ju ha som en slags "mur" med ett hål i. Muren är en viss tjocklek så när hästen för sin penis in i hålet i muren som kanske är 15cm tjock så blir det alltså -15cm penis.

Hoppas du förstår vad jag skrivit.
Citera
2011-09-21, 01:14
Medlem
Fickpluntans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehringBreivik
Köp riktigt tjock mdf eller något annat bra? material... Skär ut kvadratiska eller runda bitar på typ 10 cm i diameter och borra stort hål i mitten av plattorna. Limma ihop plattorna på varandra tills du fått ett "rör" av lagom längd och trä på hästkuken. Köp även något mjukt tyg och limma runt röret så det inte bli vasst för den stackars hästen. Säg att hästkuken är typ 45 cm då kan du ju göra röret 25-30 cm långt så får du en FET men average svensson kuk?

Det här är faktiskt en riktigt bra idé. Borde funka. Om man nu tycker att det är rimligt att bli påsatt i arslet av en häst...
Citera
2011-09-21, 08:15
Bannlyst
Fan va nice.. tack för era råd.. längtar..
Citera
2011-09-24, 23:19
Medlem
Fresterskas avatar
Satsa på en mindre ponny istället
Citera
2012-08-20, 18:25
Medlem
Pasiphaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaxjoMirrowMan
Fan va nice.. tack för era råd.. längtar..

Hur gick det?
Citera
2012-08-21, 19:58
Medlem
Mannen i den filmen avled senare pga av skador från kuken.
Citera
2012-08-21, 21:57
Medlem
Ogres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrophobic93
Mannen i den filmen avled senare pga av skador från kuken.
"kukskadad man avled av hästsex" Sid 4.

Tyvärr inte samma grej, TS har inte rapporterat.
Citera
2012-08-27, 10:45
Medlem
Pasiphaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Jag sommarjobbade på stuteri när jag var i tonåren och brukade assistera vid betäckningar. Finns nog ingen bra metod att få hingsten att hålla igen så att den kan ha sex med en människa utan att riskera att spränga tarm eller fitta. Människor och hästar är helt enkelt inte konstruerade för att ha sex med varan. Ni som är zolofiler får helt enkelt hålla er till jämnstora djur så att varken ni eller djuren tar skada.

Finns dock hundratals filmer online där killar och tjejer har sex med normalstora hästar så det går. Lite omständigt bara.
Citera
2018-01-26, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Finns dock hundratals filmer online där killar och tjejer har sex med normalstora hästar så det går. Lite omständigt bara.

Var hittar jag dessa filmer?
Var hittar jag filmen med 2 men and 1 horse?

Har sökt på youtube och google men hittar ingenting.
Citera
2018-01-27, 07:19
Medlem
Skattebrotts avatar
Man kanske kan bygga nån sorts rövstopp och köra upp innan. Tänk dig formen av ett provrör fast av metall, och med öppningar (med avfasade kanter förstås) på sidorna så att du fortfarande känner den sköna (?) hästkuken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in