2011-09-18, 13:29
Medlem
Är lite i valet och kvalet vad jag ska köra tillsammans med Testo P och OT under deff. Både såväl Masteron och Primabolan är i jämförelse till andra preparat ganska milda. De binder inte vätska, de är ganska snälla mot blodtrycket osv. Den stora skillnaden är att den ena är lågandrogen och den andra är högandrogen.

Vad skulle ni själva valt? Det smidiga med Masteron är att den även finns i propionate, vilket gör sticken smidigare med tanke på samtida bruk av Testo P. Ni som testat ett av alternativen eller helst båda, vad är er åsikt?

Kostnadsmässigt så är de båda dyra men Primo är i en klass för sig själv där. Ser dock helst att ni bortser från priset när ni jämför för- och nackdelar och tar beslut.

Lutar i nuläget åt Masteron P för min del, men vill gärna höra vad folk har att säga om det.

Tacksam för svar!
Mvh, NVNS
Citera
2011-09-18, 14:20
Medlem
FromHells avatar
Mast ger utan tvekan mer resultat men sen är det som du säger den är
också mer androgen o alla uppskattar inte det.
Citera
2011-09-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
Mast ger utan tvekan mer resultat men sen är det som du säger den är
också mer androgen o alla uppskattar inte det.

Mast får det bli!
Citera
2011-09-18, 19:06
Medlem
Samtidigt är primo känd för att lägga på lite massa även under lågt kcal intag, fast du kanske vill fokusera på en sak i taget.
Citera
2011-09-18, 19:12
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nid
Samtidigt är primo känd för att lägga på lite massa även under lågt kcal intag, fast du kanske vill fokusera på en sak i taget.
Me testo/mast/OT i kroppen kan han lägga på lite massa bara han sköter allt bra o inte slarvar me kosten, borde deffinitivt inte tappa massa de trots allt del prepp som ska in.

Varför inte tren TS?
Citera
2011-09-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nid

Där ser man, man lär sig något nytt varje dag
Citera
2011-09-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Me testo/mast/OT i kroppen kan han lägga på lite massa bara han sköter allt bra o inte slarvar me kosten, borde deffinitivt inte tappa massa de trots allt del prepp som ska in.

Varför inte tren TS?

Vill inte välja de värsta varianterna av prepp när målet med deff är annat än att stå på scenen. Har dock funderat mycket på Testo P och Tren A, men känner att så länge jag kan hålla mig ifrån Tren, desto bättre är det.
Citera
2011-09-18, 19:57
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NVNS
Vill inte välja de värsta varianterna av prepp när målet med deff är annat än att stå på scenen. Har dock funderat mycket på Testo P och Tren A, men känner att så länge jag kan hålla mig ifrån Tren, desto bättre är det.
Då förstår jag
Citera
2011-09-18, 20:30
Medlem
Primobolan är speciellt bra vid lågt kaloriintag. Du kanske ska tänka lite utanför boxen. Köra proviron istället för masteron vilket blir billigare men ändå likvärdigt.

Jag hade lagt mina kort på Testo P, Primobolan och Proviron. Stuckit testo eod och primo e4d.
Citera
2011-09-18, 20:36
Medlem
Glomgolds avatar
Androgener ökar lipolysen.

Masteron under deff således. Har man deg över så kör båda. Sällsynt hård och ådrig lär du bli.
Citera
2011-09-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Androgener ökar lipolysen.

Masteron under deff således. Har man deg över så kör båda. Sällsynt hård och ådrig lär du bli.

Hmm det där skulle du aldrig sagt haha. Intressant tanke Testo P 200mg/eod, Mast P 200mg/eod och Primo, dos?
Citera
2011-09-18, 20:46
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NVNS
Hmm det där skulle du aldrig sagt haha. Intressant tanke Testo P 200mg/eod, Mast P 200mg/eod och Primo, dos?

Jag har aldrig kört primo men det sägs att man måste köra allra minst 400, gärna 600 eller mer. Det vore gott att köra men även om man får bra pris så är det snuskdyrt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in