2011-09-18, 03:18
Medlem
Hittade inte någon tråd om detta, om det finns så ta ner denna och länka gärna till den existerande.

Ont:Fick en idé att jag skulle dra iväg till järnaffären imorgon och införskaffa diverse saker att flumma på, så jag behöver ju veta vad jag ska köpa och hur man använder det, hehe.
Helst inga dödliga saker

Säg bara inte lustgas!
Citera
2011-09-18, 03:40
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Att köra lite fogskum IV slår ju aldrig fel! Skit i att flitrera lösningen också, sånt är ju bara för kommunister och bögar!
Citera
2011-09-18, 14:31
Medlem
FrasseFloyds avatar
Håll er till topic. Med tanke på att tråden ligger i Övriga droger så är förslag som hammare, spik och såg off-topic.

/moderator
Citera
2011-09-19, 03:46
Bannlyst
Vad menar ts med järnaffären?
Citera
2011-09-19, 15:50
Medlem
Jag menar det stället där vilken random person som helst kan gå in o köpa allt från färgburkar till dörrhandtag, inte ett byggvarohus men jaa det är svårt att förklara, det finns ju allt.

Och eftersom det finns allt, så finns det ju såklart en massa skit som har ämnen i sig som kan vara lite roliga , frågan är ju då bara vilka produkter man ska köpa.

Alltså; Lagliga droger som man kan köpa i en affär, vad köpa?
Citera
2011-09-19, 15:53
Medlem
Den typen av ämnen brukar ju vara dom allra farligaste, som lösningsmedel och olika gaser. Knarka på riktigt ffs!
Citera
2011-09-19, 15:56
Medlem
Enigms avatar
Lustgas (gräddgas) lär du ju kunna köpa en hel del av. Rätt skoj en stund och relativt ofarligt. Blir dock ganska enformigt att enbart dra i sig lustgas. Bra mycket roligare om man är helt borta på något annat innan.
Citera
2011-09-19, 16:12
Medlem
eradnups avatar
Thinner, T-röd (Kemityl)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in