Tror inte jag var ensam med att uppmärksamma att en hårig feminist deltog i kvällens Debatt. Själv hade jag laddat upp med popcorn och Pepsi till kvällens underhållning. Då dyker helt plötsligt en gigantisk hårboll upp i bild och jag brister ut i världens gapskratt samtidigt som det sprutar läsk över hela vardagsrummet.
Nu är jag intresserad på att veta mer om denna kvällens stora händelse. Hur tänkte hon? Varför har hon inte rakat sig? Hur reagerade ni i tv-sofforna? Lite kul att höra andras tankar och reaktioner då jag verkligen inte kan släppa detta ur mina tankar nu
Börjar med att tokskratta till tanken hur du reagerade, nu till bilden: Fy Fan!! Vill man se ut så där? vad är galet? inte ens jag som kille vills e ut så där
Hur fan lyckas man förväxla Debatt och Uppdrag Granskning?
Ja, den här feministen verkar leva kvar i 70-talet (då hon inte ens var född), vilket är synd då det påverkar genusdebatten negativt oavsett vilken sida man står på. Det finns ju motståndare (cyniska gubbjävlar och allmäna kvinnohatare) som är lika mycket bakåtsträvare fast på andra sidan.
Men vem vet...kanske får vi lika många Fru Gårman som Herr Gårman i framtiden? Det är min dröm.
Tror inte jag var ensam med att uppmärksamma att en hårig feminist deltog i kvällens Debatt. Själv hade jag laddat upp med popcorn och Pepsi till kvällens underhållning. Då dyker helt plötsligt en gigantisk hårboll upp i bild och jag brister ut i världens gapskratt samtidigt som det sprutar läsk över hela vardagsrummet.
Nu är jag intresserad på att veta mer om denna kvällens stora händelse. Hur tänkte hon? Varför har hon inte rakat sig? Hur reagerade ni i tv-sofforna? Lite kul att höra andras tankar och reaktioner då jag verkligen inte kan släppa detta ur mina tankar nu