2011-09-15, 23:15
Medlem
tja
blev sugen på att köpa monster beats hörlurar. tänkte andvända de till mest till datorn och ibland mp3 men vet inte vilka jag ska ha jag lyssnar mest på techno-hardstyle-hardcore. på studio modellen så står det att det ingår aa batterier vad är batterierna till?
Citera
2011-09-15, 23:37
Medlem
köp inte in-ears från beats by dre. ljudet är bra men mina gick sönder efter två månader.
solo behöver inte batterier, iaf inte mina. bra kvalité på både de och studio. du kan få bättre ljud för mycket mindre pengar, men vafan, jag ska inte förneka att jag gillar dem för att dr. dre gjort dem. köp dock inte på ebay/tradera/blocket. finns sjukt mycket fejk-lurar, beställ från en hemsida med gott och seriöst rykte.
Citera
2011-09-16, 01:07
Medlem
Köp INTE Beats by dre!

Dem är inte ens värda 50% av det dem kostar.

Dem läcker extremt mycket ljud, behöver 2 AA-batterier för att drivas (trots att ljudet är SKIT), plasten som håller ihop lurarna är ökända för att gå i 2 delar, dem har skitljud, dem har skitljud och till sist så har dem SKITLJUD.

Jag skulle kolla in Beyerdynamic DT770 80 pro. Antar att du gillar bas eftersom att du kollar runt på beats (dem har bara bas) och därför tipsar jag dem. Troligen dem mest bekväma hörlurarna någonsin (sitter RUNT öronen och har en sjukt grym matt känsla till sig som man bara vill smeka sig själv med), grymt grymt grymt grymt ljud! Riktigt studio hörlurar.

Vill du ha bevis på att dem är grymma?

http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI

90% Av alla professionella artister i denna video använder JUST DEM!

iGenocide
Citera
2011-09-16, 23:25
Medlem
vad tycks om shure http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=459639 ?. jag har haft många shure in ear och varit nöjd har nu se 530. är de lika bra som in ear är det bra bas på de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in