2004-12-05, 19:05
Medlem
nollnittons avatar
Jag är totalt ointresserad av bandy.
Jag har iofs bara varit på två matcher, och det var verkligen ingen höjdare!
Citera
2004-12-05, 19:12
Medlem
FetFulElaks avatar
Ointresserad, men SM-final följer jag. Håller på Boltic och kan inte fatta att ett lag som dominerat så stort helt plötsligt (nåja, de senaste 10 åren) ligger sist..
Citera
2004-12-05, 19:45
Medlem
mpees avatar
Bandy är roligt och glögg är gott
Citera
2004-12-05, 21:33
Medlem
sonlard80s avatar
Bandy är en fin sport. Har inget favoritlag direkt sådär men bodde i Bollnäs i två år så jag smyghejjar väl på dom litegrann. Grymt skönt när dom piska ditt SAIK senast får hoppas på en upprepning på sävstaås på onsdag. Ska väl och se några matcher i vinter med på zinkensdam med när det blir elitserie.
Citera
2004-12-07, 20:15
Medlem
Västertorps avatar
Bandy är en av dom bästa sporterna, och det är garanterat den bästa sporten som uppfunnits i England!

Men vi måste få en elitserie i Sverige som gäller hela säsongen. Bort med 16 lag i två grupper. Minska antalet lag till 10 eller 12 och kör en serie!
Citera
2004-12-07, 20:31
Medlem
Schaffers avatar
Det kan vara mysigt att kolla på bandy. Jag har hållit på lite själv. Mitt favoritlag är H.I.K. Har för mig att de ska spela i tvåan (division två) i år.

Jag gillar aldrig Hammarby. Hoppas alltid att de förlorar, vilken sport det än gäller.
Citera
2004-12-07, 20:34
Medlem
Klickens avatar
Ärligt talat så är bandy bland dom tråkigaste sporter jag vet. Har i och för sig bara varit på en match, Västerås-Hammarby och det var grymt tråkigt. Tycker bandyn saknar farten och spänningen. Otroligt långtråkig sport.
Citera
2004-12-07, 23:40
Medlem
Boogaloos avatar
Bandy kan vara riktigt kul, bara det inte snöar eller är åt helvete för varmt eller kallt. SM-finalerna är höjdare, har sett en hel del av dem live.

Mitt lag är självklart DIF (i ettan). Har faktiskt sett dem i år.
Citera
2004-12-08, 01:23
Medlem
Scrambles avatar
Får hoppas att bandyn får nåt sorts uppsving nu när de faktiskt fått en plats på svenskafans.com:

http://www.svenskafans.com/bandy/

Det kan ju inte skada iaf.

Finns ingen länk från huvudsidan, men det kommer väl när dom skramlat fram en hammarbyredaktion....
Citera
2004-12-08, 01:43
Medlem
-Metal-s avatar
Nja har väl följt det lite då och då, mest finalerna som är roliga.
Håller på SAIK
Citera
2004-12-08, 01:44
Medlem
M2ks avatar
En bandymatch blir väl bättre och bättre, allt eftersom matchen framskrider och termosinnehållet minskar...?
Citera
2005-02-07, 18:07
Medlem
rhodrys avatar
Bandy är antagligen det viktigaste som finns.
Ingen tvekan om den saken från min sida. I livet ligger bandyn på en klar förstaplats av de viktigaste sakerna.

Om Villa vinner SM-guld finns det inte längre någon mening att leva. Då har jag nått mitt mål med livet. Detta konstaterande innebär att jag bekänner färg, här och nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in