Vafalls, skall vi gruffa i bandy nu, Dawg' en? *joking*
Det röda nystanet är inte värt ansträngningen. Låt dom närmast sörjande trivas på frusna vinterarenor. Vi andra sitter i trivsamma islador, varma handbollshallar, eller i TV-fåtöljen och zappar mellan sportkanalerna.
Idag var det 7 plusgrader och alldeles vindstilla. Ett underbart väder att spendera ett par timmar med att kolla på bandy.
Det Göteborgska syndromet på nytt. NU utvidgat till två lag i samma sport tom.
Alltså, jag skojar lite nån ny liknande debatt behövs inte.
Hehe.
Det är snarare så att släkt och bekanta i andra städer gör att man väljer deras lag att "hålla på" om man inte har något tillräckligt bra inhemskt. Även därför jag håller på SAIK (det andra SAIK:et) i allsvenskan i hockey, Frölunda är dock prioritet ett naturligtvis.
Det är snarare så att släkt och bekanta i andra städer gör att man väljer deras lag att "hålla på" om man inte har något tillräckligt bra inhemskt. Även därför jag håller på SAIK (det andra SAIK:et) i allsvenskan i hockey, Frölunda är dock prioritet ett naturligtvis.
/feldgrau
Hehe. Jo fan jag vet. Själv "höll" jag tidigare på Boltic. På typ Bempas tid.
Jasså vi har såna gamla rävar som John Pohlman hängandes här.
Känner mig hedrad av jämförelsen, tackar. Hanterar dock icke pianoklaviaturen som Pohlman. Kan vid behov underhålla på privata fester med hyfsad stränghantering, via sex- alt tolvsträngad akustisk Levin.
Villa är laget såklart....har hängt på Isstadion i Lidköping sen man var en liten valp, nu blir det inte så ofta då jag inte bor kvar, men lite Annandags bandy ska jag nog kunna klämma in, om det är hemmamatch dvs
Villa är laget såklart....har hängt på Isstadion i Lidköping sen man var en liten valp, nu blir det inte så ofta då jag inte bor kvar, men lite Annandags bandy ska jag nog kunna klämma in, om det är hemmamatch dvs
Samma här...Villa är laget.
Kan fortfarande inte fatta att dom inte slog Gripen igår. Kan nån som var där redogöra för vad som hände? Borde varit en lätt match på pappret...