2011-09-15, 16:50
Medlem
drunknars avatar
Befinner mig i slutskedet(förhoppningsvis) av en förkylning och tänker eventuellt åka ner och försöka svettas ut det sista i en ångbastu downtown men först kollar jag givetvis vad flashbacks hjärntrust tycker om min ide. Bra ide eller korkat?
Citera
2011-09-15, 16:52
Medlem
Acquadigios avatar
De bara köra på kan väl knappast bli sämre av värmen ialf!
Citera
2011-09-15, 16:54
Medlem
Jag tror varken att du blir friskare eller sjukare ifall du bastar, men skönt är det ju iaf
Citera
2011-09-15, 17:03
Medlem
Karrebarre1s avatar
Jo, jag tror definitivt det blir bättre, utan tevekan. Inget underlag för mitt påstående, men av egna erfarenheter. När jag blir förkyld sover jag med mycket kläder och täcken, det blir till och med så att jag fryser och dricker varmt te. Dagen efter, frisk som en hjort!
Citera
2011-09-15, 17:04
Medlem
Du kan grunda med en msk honung.
Citera
2011-09-15, 17:21
Medlem
Jag har inget att basera det på, men jag tror att om du bastar när ditt immunförsvar är nedsatt så sänker du det ytterligare.
Citera
2011-09-15, 17:48
Medlem
Spawnisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeceptiveHornet
Jag har inget att basera det på, men jag tror att om du bastar när ditt immunförsvar är nedsatt så sänker du det ytterligare.
Dessutom då du är i bastu och det är varmt där /du svettas så komemr du naturligt börja frysa då du går ut och på samma gång är svettig, vilket itne är bra.
Citera
2011-09-15, 18:03
Medlem
drunknars avatar
Okej tack för alla tips jag avvaktar med att basta ett par dagar, logiska segern går till "nej-sägarna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in