Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-09, 11:05
  #13
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Kan det här vara något?
http://windowstips.nu/webblasarvalet/

Citat:
5. Du kan alltid starta webbläsarvalet igen genom att klicka på ikonen på skrivbordet
Har du inte ikonen på skrivbordet kan den startas genom att starta:
C:\Windows\System32\browserchoice.exe /launch
Citera
2012-02-15, 14:27
  #14
Medlem
Tintinikongos avatar
Är värdelös på datorer : Skulle behöva hjälp. Sitter på landet med en liten laptop med Windows XP. Har Telias snikmodem När jag är på Facebook så är det kaos. Det fastnar och strular. Fick upp en ruta om att jag borde byta webbläsare. Minns dock inte vilken. Laddade ner Internet explorer 8. Men det gjorde ingen skillnad. Här på Flashback går allt jättebra dock. Laddar aldrig ner filmer eller liknande. Har bara den här som reservdator på landet.

En undran till: Om jag laddar ner en annan Webbläsare. Bör jag ta bort de andra då ? Kan man ha flera? Eller tar de bara plats? Är ju en ynklig laptop med snikmodem.

Mycket tacksam för hjälp. Svara gärna som till ett barn. Så jag förstår.
Citera
2012-02-15, 14:33
  #15
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Är värdelös på datorer : Skulle behöva hjälp. Sitter på landet med en liten laptop med Windows XP. Har Telias snikmodem När jag är på Facebook så är det kaos. Det fastnar och strular. Fick upp en ruta om att jag borde byta webbläsare. Minns dock inte vilken. Laddade ner Internet explorer 8. Men det gjorde ingen skillnad. Här på Flashback går allt jättebra dock. Laddar aldrig ner filmer eller liknande. Har bara den här som reservdator på landet.

En undran till: Om jag laddar ner en annan Webbläsare. Bör jag ta bort de andra då ? Kan man ha flera? Eller tar de bara plats? Är ju en ynklig laptop med snikmodem.

Mycket tacksam för hjälp. Svara gärna som till ett barn. Så jag förstår.

Svar nej, du behöver inte avinstallerar den nuvarande browsern. Du kan alltså provar dig fram med olika browser. En browser tar inte inte mycket plats. Du kan även använda en portabel lösning med hjälp av ett USB-minne.
Citera
2012-02-15, 15:04
  #16
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Svar nej, du behöver inte avinstallerar den nuvarande browsern. Du kan alltså provar dig fram med olika browser. En browser tar inte inte mycket plats. Du kan även använda en portabel lösning med hjälp av ett USB-minne.


Tackar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback