2011-09-14, 15:04
Medlem
vettefan om det finns nn liknande trd men jag vet inte vad programmen heter eller vad jag skulle ska p.

Skall gra ett projektarbete i gymnasiet och har tidigare lekt med sculptris.
Har en macbook pro 2011 och tnkte mig ngot liknande program som inte r laggigt eller allt fr komplicerat.

Vad r det bsta ni kan rekommendera som gr att ladda ner/kpa online?
Citera
2011-09-14, 15:12
Medlem
Miphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wvwvw
vettefan om det finns nn liknande trd men jag vet inte vad programmen heter eller vad jag skulle ska p.

Skall gra ett projektarbete i gymnasiet och har tidigare lekt med sculptris.
Har en macbook pro 2011 och tnkte mig ngot liknande program som inte r laggigt eller allt fr komplicerat.

Vad r det bsta ni kan rekommendera som gr att ladda ner/kpa online?

Bls burken, installera windows = win.
Citera
2011-09-14, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miphe
Bls burken, installera windows = win.

det r skoldator s kan inte blsa den. skulle iof kunna installera parallel desktop men tnker nog inte anvnda sculptris fr det knns lite oproffsigt..

Om jag nd ska skaffa ett nytt program s kan jag lika grna skaffa nt som r gjort fr mac
Citera
2011-09-14, 20:20
Medlem
systems avatar
Citat:
har tidigare lekt med sculptris.
Har en macbook pro 2011 och tnkte mig ngot liknande program
Du vill inte fortstta med Sculptris d? Jag har svrt att tnka mig att det r speciellt laggigt d dess krav r ytterst mediokert.
Citera
2011-09-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Du vill inte fortstta med Sculptris d? Jag har svrt att tnka mig att det r speciellt laggigt d dess krav r ytterst mediokert.

Jo det fr vl bli sista utvgen typ. Tnkte bara om det fanns nt bttre program som passar bra fr mac
Citera
2011-09-14, 21:13
Medlem
systems avatar
Jag har aldrig anvnt det sjlv men sett d folk pillat i det, och det verkar rtt skoj.

Fr jag frga vad det r som gr att du inte vill anvnda det, frutom att du tycker det laggar?
Citera
2011-09-29, 21:14
Medlem
Citat:
Jag har aldrig anvnt det sjlv men sett d folk pillat i det, och det verkar rtt skoj.

Fr jag frga vad det r som gr att du inte vill anvnda det, frutom att du tycker det laggar?

Testade det till mac frut och det r fan sjukt frustrerande att anvnda efter ett tag. D och d hnger det sig helt och man fr tvngsavsluta skiten, nr man startar r allt borta
Citera
2011-09-29, 21:26
Medlem
systems avatar
Den 14 september bestmde jag mig fr att ladda ner det fr att testa lite sjlv. Otroligt roligt. Men lite obegripligt ibland.

Jag har sedan dess gnat ett antal timmar i programmet och gjort en hel del skoj och trams och var gng har flktarna ltit som vore de p besk hos aftonbladet.se men ngon hngning har jag inte rkat ut fr.

Ett tips r att spara projektet emellant. Som med allt annat viktigt man arbetare med.
Citera
2011-09-29, 22:41
Medlem
Citat:
Den 14 september bestmde jag mig fr att ladda ner det fr att testa lite sjlv. Otroligt roligt. Men lite obegripligt ibland.

Jag har sedan dess gnat ett antal timmar i programmet och gjort en hel del skoj och trams och var gng har flktarna ltit som vore de p besk hos aftonbladet.se men ngon hngning har jag inte rkat ut fr.

Ett tips r att spara projektet emellant. Som med allt annat viktigt man arbetare med.

Detta var p mac allts?

anvnde du OS eller windows?

EDIT: jo men jvlar.. dom har ju uppdaterat det i somras :O fyfan vad glad jag blir
Senast redigerad av wvwvw 2011-09-29 kl. 22:45.
Citera
2011-09-29, 22:52
Medlem
systems avatar
Citat:
Detta var p mac allts?
Eeh.. Ja?
Citera
2011-09-29, 23:07
Medlem
hm av nn jvla anledning hade jag ftt fr mig att dom inte utvecklade det mer...

anyways, problem solved sooft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in