• 1
  • 2
2011-09-14, 15:02
Medlem
kastanjekrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chatroulette
verkar väl skumt o fråga det?

Nejdå. Du säger bara "Åh, blir du behandlad på det sjukhuset? Jag har en farbror som också blev behandlad för cancer där. Vilken läkare har du, han kanske hade samma?"

Och sen ler du fantigt och ser lite extra svennebananig ut.
Senast redigerad av kastanjekriget 2011-09-14 kl. 15:06.
Citera
2011-09-14, 15:28
Medlem
JizzieJinxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastanjekriget
Nejdå. Du säger bara "Åh, blir du behandlad på det sjukhuset? Jag har en farbror som också blev behandlad för cancer där. Vilken läkare har du, han kanske hade samma?"

Och sen ler du fantigt och ser lite extra svennebananig ut.

Ahahaha. Ja men lek typ socialt handikappad, det är värt det!

Hade en likadan snubbe på mitt förra jobb. Enligt honom är han så farlig att han måste ha vakter med sig när han besöker sin psykolog. Han sa en gång mitt i rusningstrafiken (telefoni) på jobbet "HÖR UPP. SKA NI GE MIG KRITIK, GÖR DET VARSAMT IDAG. HAR INTE TAGIT MIN MEDICIN OCH KAN KOMMA SLÄNGA MIG ÖVER BORDET FÖR ATT SLÅ NÅGON". Lovar och svär på allt! Vi arbetade för övrigt på ett bevakningsföretag MEN man kunde inte ge honom sparken för detta beteende....
Citera
2011-10-11, 17:39
Medlem
"den är som en golfboll vid jumsken"

-säger han om cancern....låter det det troligt?
Citera
2011-10-11, 17:48
Medlem
mrbyrness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chatroulette
"den är som en golfboll vid jumsken"

-säger han om cancern....låter det det troligt?

Nja, då har det ju gått ganska långt och han har metastaser som är spridda i kroppen. Prostatan sitter ju ändå en bit därifrån. Vidare om man googlar prostatacancer och ålder så hittar man ganska mkt om att det är mkt ovanligt med prostatacancer under 40 år. Dock inte omöjligt. Skulle köra på att fråga vad hans behandlande läkare heter, med förklaringen som någon annan skrev tidigare att du känner en annan person som behandlats på huddinge av Dr Dängroth (tex). Sen så kan du ju lätt kolla upp om denne läkare arbetar på sjukhuset.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in