2011-09-13, 19:20
Medlem
Golonkas avatar
Studera gärna graferna och åskådningarna om den svenska invandringen på Affes Statistikblogg:

http://affes.wordpress.com/2011/09/12/vilka-ar-nybyggarna-i-nybyggarlandet/

Kom sedan för fan inte och snacka om annat än FOLKVANDRING!!!
Citera
2011-09-13, 19:41
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden
Nu har du övertygat mig! Det hela är givetvis en gigantisk judisk konspiration. Vilken förening bör jag ansluta mig till för att på det bästa sättet bekämpa den globaliserat finansmanipulerande och meningsförvirrat sadomasochistiskska och ondskefulla judendomen?
Du kan gå med i valfritt riksdagsparti, du kan börja arbeta åt FN, röda korset eller annan "välgörenhetsorganisation", du kan börja arbeta i svenskfientlig media eller så kan du kanske fortsätta trolla på FB.
Citera
2011-09-13, 20:23
Medlem
Säg det till svenskarna i malmö och södertälje.
Citera
2011-09-13, 21:09
Medlem
trivaws avatar
Jag tror definitivt att massinvandringen pågår, något som jag var nyfiken på: Ni som är kritiska mot invandringen, brukar ni försöka göra något? Typ gå ut och demonstrera eller nåt? Nyfiken på hur man kan vara aktiv mot massinvandringen
Citera
2011-09-13, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trivaw
Jag tror definitivt att massinvandringen pågår, något som jag var nyfiken på: Ni som är kritiska mot invandringen, brukar ni försöka göra något? Typ gå ut och demonstrera eller nåt? Nyfiken på hur man kan vara aktiv mot massinvandringen
Här finns det ett flertal olika möjligheter. Jag bjuder på tre förslag som är lite, mycket och mest radikala.

1. Stöd nationella och invandringskritiska organisationer ekonomiskt, skriv insändare i tidningar, debattera på alla arenor som finns tillgängliga. Bilda dig själv och bilda sedan andra. Försök också samtidigt klättra så högt på samhällsstegen som du kan. Framtidens Sverige kommer att behöva nationalistiska poliser, lärare, advokater, journalister och forskare.

2. Bli medlem eller aktivist i olika nationella grupperingar. Var med vid flygbladsutdelningar, demonstrationer, torgmöten och andra aktiviteter. Skriv artiklar för nationella tidningar och bloggar. Värva andra medlemmar.

3. (Jättehypotetiskt och mycket olagligt) Ägna dig åt så kallad lone-wolf terrorism och utför attentat mot de värsta folkfienderna. (Människor som arbetat aktivt för att förstöra Sverige). Allt ifrån bilbränder, skadegörelse och sabotage till bomber och skjutningar.
Tänk The Order, Joseph Paul Franklin eller Timothy McVeigh.
Citera
2011-09-13, 21:29
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive

105102 personer...

Vad säger ni om detta?

Vad jag säger? Tja, jag säger inte så mycket. Men jag undrar desto mer. Exempelvis undrar jag vid vilka siffror DU skulle vilja börja tala om massinvandring. Jag undrar också om du äger förmågan att sätta dina siffror i proportion till den siffra av svenskar som detta flöde ska inkorporeras i. Jag undrar också om du behärskar den grundläggande additionens enkla men ädla konst.

Det kommer alltså en tredjedel av Malmös (rikets tredje största stad) befolkning till Sverige varje år, sedan ett antal år tillbaka.

Hur får du det till att vara något annat än massinvandring?
Citera
2011-09-13, 21:32
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Här finns det ett flertal olika möjligheter. Jag bjuder på tre förslag som är lite, mycket och mest radikala.

1. Stöd nationella och invandringskritiska organisationer ekonomiskt, skriv insändare i tidningar, debattera på alla arenor som finns tillgängliga. Bilda dig själv och bilda sedan andra. Försök också samtidigt klättra så högt på samhällsstegen som du kan. Framtidens Sverige kommer att behöva nationalistiska poliser, lärare, advokater, journalister och forskare.

2. Bli medlem eller aktivist i olika nationella grupperingar. Var med vid flygbladsutdelningar, demonstrationer, torgmöten och andra aktiviteter. Skriv artiklar för nationella tidningar och bloggar. Värva andra medlemmar.

3. (Jättehypotetiskt och mycket olagligt) Ägna dig åt så kallad lone-wolf terrorism och utför attentat mot de värsta folkfienderna. (Människor som arbetat aktivt för att förstöra Sverige). Allt ifrån bilbränder, skadegörelse och sabotage till bomber och skjutningar.
Tänk The Order, Joseph Paul Franklin eller Timothy McVeigh.
Jag tycker seriöst att det är obehagligt när du håller på med din "folkbildning" på detta vis. Tänk på att människor med psykiska defekter kan misstolka och genomföra nummer 3, det skulle inte gynna någon!
Citera
2011-09-13, 21:54
Medlem
Pusts avatar
Det har under de senaste årtiondena (särskilt 1990 och framåt) pågått en massinvandring till Sverige. År 1990 hade 11 procent av landets befolkning utländsk bakgrund. På den tiden definierade man utländsk bakgrund som att ha minst en förälder född utomlands. Sedan 2000-talets början ändrade man definitionen och har sedan dess krävt att båda föräldrarna är födda utomlands för att man skall räknas som att ha utländsk bakgrund. Således mörklägger man den demografiska "utvecklingen" i och med att man nu ofta fult påstår att "18,6 procent" har utländsk bakgrund. I själva verket har den gamla siffran (det vill säga att ha båda föräldrarna födda utomlands) under de senaste 20 åren ökat från 11 till 26 procent (!).

Citat:
Cirka 7 procent av befolkningen var född i Sverige och har en utrikes född och en inrikes född förälder och drygt 4 procent av befolkningen var född i Sverige och har två utrikes födda föräldrar. Resterande 74 procent av befolkningen var född i Sverige och har två föräldrar som var födda i Sverige.
http://www.scb.se/Statistik/BE/BE0101/2010A01L/Utrikes_fodda.pdf

Om invandringen, de infödda svenskarnas låga barnafödande och svenskarnas rasblandning fortsätter i samma takt som de senaste 20 åren, så har minst 41 procent av Sveriges befolkning någon slags invandrarbakgrund om 20 år.
Citera
2011-09-13, 22:17
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Oscar Schau, studerande vid Expo Akademin på Vindelns folkhögskola.

"Vindelns folkhögskola och Stiftelsen Expo inbjuder till en antirasistisk projektledarutbildning. Kursen vänder sig till dig med ett brinnande engagemang, som vill ta fighten mot rasism och främlingsfientlighet i vardagen."

http://www.vindelnsfolkhogskola.se/kurser/expo/

Någonting som är finansierat av stiftelsen Expo förtjänar ingen trovärdighet alls.

Nu kommer ju siffrorna från Migrationsverket då.

Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Konstigt, jag ser en massa blattar och negrer varje gång jag på stan. Dessa såg inte för 20 år sedan så dom måste ha invandrat i stort antal. massinvandringen är absolut real…
Här har vi ren objektiv vetenskap. Eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av inagaddadavida
Siffrorna från migrationsverket du syftar till handlar inte om hur många som KOM till Sverige 2010 utan det är antalet beviljade uppehållstillstånd vilket betyder att det driver runt bra mycket mer folk än så som väntar på sina asylärenden osv.
Vad du nu tror dig ha motbevisat med den där länken kan man ju också fundera över?
Läs lite vidare i migrationsverkets statistik så ser du att i runda slängar 4300 Somalier fick uppehållstillstånd.
4300 bidragsberoende stenåldersmänniskor räcker för att jag ska kalla det massinvandring.

För övrigt nämner inte migrationsverkets statistik anhöriga till arbetsinvandrare så det är önsketänkande från dig och dina gelikars sida.

20 % Anhöriga till arbetskraftsinvandrare

Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Det kommer drygt 100,000 personer till Sverige från andra länder än Sverige varje år. Det är lika mycket som 3-4 mellanstora svenska städer varje år. Det är massor, därav uttrycket massinvandring. Jag hoppas detta bringar klarhet i frågan.

Jag trodde att invandring bara var ett problem om det handlade om muslimer? Det verkar ju inte vara 100000 barnafödande muslimer som "inväller" varje år. Men det handlar alltså om fientlighet mot alla som är födda utanför Sveriges gränser? Alltså 99% av jordens befolkning?
Citera
2011-09-13, 22:19
Bannlyst
Pågår ingen massinvandring? Varför ser jag då i stort sett bara svartskallar när jag är ute och går på staden?
Citera
2011-09-13, 22:20
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Det har under de senaste årtiondena (särskilt 1990 och framåt) pågått en massinvandring till Sverige. År 1990 hade 11 procent av landets befolkning utländsk bakgrund. På den tiden definierade man utländsk bakgrund som att ha minst en förälder född utomlands. Sedan 2000-talets början ändrade man definitionen och har sedan dess krävt att båda föräldrarna är födda utomlands för att man skall räknas som att ha utländsk bakgrund. Således mörklägger man den demografiska "utvecklingen" i och med att man nu ofta fult påstår att "18,6 procent" har utländsk bakgrund. I själva verket har den gamla siffran (det vill säga att ha båda föräldrarna födda utomlands) under de senaste 20 åren ökat från 11 till 26 procent (!).

http://www.scb.se/Statistik/BE/BE0101/2010A01L/Utrikes_fodda.pdf

Om invandringen, de infödda svenskarnas låga barnafödande och svenskarnas rasblandning fortsätter i samma takt som de senaste 20 åren, så har minst 41 procent av Sveriges befolkning någon slags invandrarbakgrund om 20 år.

Nej, då har det gått en generation ser du, och man får räkna andra generationen invandrares barn som havande föräldrar födda i Sverige, alltså svenskar. Sen är det uppenbarligen inte så att det är 100000 muslimska kvinnor som inväller varje år, och var och en av dem föder inte 8 barn heller, det kan vi väl vara överens om?
Citera
2011-09-13, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
Nej, då har det gått en generation ser du, och man får räkna andra generationen invandrares barn som havande föräldrar födda i Sverige, alltså svenskar. Sen är det uppenbarligen inte så att det är 100000 muslimska kvinnor som inväller varje år, och var och en av dem föder inte 8 barn heller, det kan vi väl vara överens om?
Det är bara de sionistiska SD-mongona som ständigt tjatar om enbart muslimer. Vi äkta nationalister inser att Sverige endast kan överleva genom repatriering av alla främmande rasfrämlingar som genom folkfienderna till politiker och medier nästlat sig hit för att parasitera på skandinaverna som bor i detta land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in