Citat:
Ursprungligen postat av trivaw
Jag tror definitivt att massinvandringen pågår, något som jag var nyfiken på: Ni som är kritiska mot invandringen, brukar ni försöka göra något? Typ gå ut och demonstrera eller nåt?
Nyfiken på hur man kan vara aktiv mot massinvandringen
Här finns det ett flertal olika möjligheter. Jag bjuder på tre förslag som är lite, mycket och mest radikala.
1. Stöd nationella och invandringskritiska organisationer ekonomiskt, skriv insändare i tidningar, debattera på alla arenor som finns tillgängliga. Bilda dig själv och bilda sedan andra. Försök också samtidigt klättra så högt på samhällsstegen som du kan. Framtidens Sverige kommer att behöva nationalistiska poliser, lärare, advokater, journalister och forskare.
2. Bli medlem eller aktivist i olika nationella grupperingar. Var med vid flygbladsutdelningar, demonstrationer, torgmöten och andra aktiviteter. Skriv artiklar för nationella tidningar och bloggar. Värva andra medlemmar.
3. (Jättehypotetiskt och mycket olagligt) Ägna dig åt så kallad lone-wolf terrorism och utför attentat mot de värsta folkfienderna. (Människor som arbetat aktivt för att förstöra Sverige). Allt ifrån bilbränder, skadegörelse och sabotage till bomber och skjutningar.
Tänk The Order, Joseph Paul Franklin eller Timothy McVeigh.