Citat:
Ursprungligen postat av
Steff83
Är det bara jag..men undrar om inte C:s siffror är överskattade? Lite som MP:s var inför förra valet? Dom har blivit medias nya favorit.
SD..16%..Inte en chans. Inte en chans.
SIFO är ett skämt. Jag fattar inte ärligt talat.
Sifo är agendastyrda, Agenda är ha ett politiskt mål med sin verksamhet. Det börjar bli allt vanligare att alla tar ställning för eller emot Sd. För eller emot invandring. Jesuit metoder där ändamålen helgar medlen används sedan för att försöka styra opinionen i önskad riktning.
Vilka äger & styr Sifo? WPP, Kantar
Citat från Sifos hemsida.
Citat:
Kantar har samarbetat med UNICEF i över 8 år. UNICEF är världens ledande barnorganisation som arbetar på fältet i 156 länder och territorier för att hjälpa barn att överleva och må bra, från tidig barndom och under hela uppväxttiden. Vi stöttar UNICEFs projekt i tre olika länder: Bangladesh, Bolivia och Malawi och hjälper utsatta barn få den barndom som de har rätt till
De som jobbar för Unicef brukar inte precis vara för nationalistisk partier. Man får anta att Sifo har en agenda och att de inte är främmande för jesuitmetoder. Jag drar mig till minnes att det var cirka 8 år sedan som Sifo från att ha varit de som redovisat högsta resultat för Sd Inom loppet av ett halvår lade sig i botten.