Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Statsvetare är så gott som uteslutande vänster och de driver en ganska tydlig vänsteragenda. Antagligen är de så indoktrinerade av sin vänstervridna universitetsmiljö att de inte märker att de inte är objektiva.
Oj.oj,oj. Vilket dravel du presterar. Är solen blå också?
Ni är de enda som inte har fördomar utan har en objektiv syn på tillvaron. Helt fantastiskt egentligen.
Ta till er att SD är en liten sekt som drömmer om en Värld som inte finns. Ett Europa som inte finns. Ett Sverige som inte finns.
De allra flesta har förstått att vi lever i en global värld men er sekt har missat det och därför kommer ni att leva vidare som en parentes.
Gläd er åt era opinionssiffror så länge ni kan men inse att ni är ett litet skitparti/sekt som bara har en framtid dvs er egen undergång.
Jag är socialdemokrat och stolt över det. Trots det så har jag förståelse för att det det finns andra som inte har samma värderingar som jag men ni är för mig paria.
De siffror som presenteras i olika opinionsundersökningar är entydiga. En förkrossande majoritet av svenska folket är allt annat en SD.anhängare. Socialdemokraternas uppgång är lika stort som hela ert parti. Ta till er det och inse någon gång att ni ingen framtid har eller fortsätt och lev i era drömmar dvs alla andra partiers mardrömmar.