2011-09-12, 17:41
Medlem
Klart Fowler är inblandad. Han har väl så mycket kola i snoken sen 15 år tillbaka att det fortfarande ger utslag..
Citera
2011-09-12, 17:48
Medlem
P.Gs avatar
Vad är oddsen på Andy Carrol? Ett par linor och ett par lavetter på flickvännen känns som en lyckad helkväll för denne pirat.
Citera
2011-09-12, 18:04
Medlem
motvalls avatar
I mina ögon är kola och cannabis prestationssänkande. Vilka spelare har blivit rejält mycket sämre på kort tid? Torres?
Citera
2011-09-12, 18:10
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
I mina ögon är kola och cannabis prestationssänkande. Vilka spelare har blivit rejält mycket sämre på kort tid? Torres?

I Torres fall så känns heroin troligare än kola...

Skulle kunna tänka mig att det är någon lirare i Tottenham, dom verkar ha festat en hel del i det där laget.
Citera
2011-09-12, 18:16
Medlem
Meanmachines avatar
Enligt engelska tidningar har även 240 planerade dopingtest fått ställas in mellan april 2007 och augusti 2010 p.g.a att de aktuella spelarna inte kommit till träningsanläggningen.

3 engelska landslagsspelare ska även ha haft för höga testosteronvärden.
Citera
2011-09-12, 18:19
Medlem
sjuktrandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
I Torres fall så känns heroin troligare än kola...

Skulle kunna tänka mig att det är någon lirare i Tottenham, dom verkar ha festat en hel del i det där laget.

Ledley King känns ju nära till hands, tyvärr. Får hoppas att han är ren.
Citera
2011-09-12, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libbero
Löjligt.
I alla fall om det gäller ''doping'' som kokain, det är ju inte precis prestationshöjande om man säger så. Då är det snarare klubbarna själva som bör få avgöra om man vill ha kvar sådana spelare.
Kokain ger en ett sån självförtroende att en Bendtner i jämförelse skulle se ut som en vilsen WOW-nörd på Eurovisionscenen.

Självförtroende kan vara skillnaden mellan en Torres idag och en Torres från igår.
Citera
2011-09-12, 18:23
Bannlyst
Gissar på dessa spelare
Andy Carrol
Cole
Barton
Kenwyne Joel Jones
Berbatov
Crouch
Nile Ranger

Det kommer bli skoj och följa det ikväll
Citera
2011-09-12, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Gissar på dessa spelare
Andy Carrol
Cole
Barton
Kenwyne Joel Jones
Berbatov
Crouch
Nile Ranger

Det kommer bli skoj och följa det ikväll
Citys målvakt tror jag också är en partyprins. Men osom vanligt blir det väl ett antiklimax, någon bänknötare i Championship som rökt cannabis.

Supermario då?
Citera
2011-09-12, 18:35
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koka-kola
Citys målvakt tror jag också är en partyprins. Men osom vanligt blir det väl ett antiklimax, någon bänknötare i Championship som rökt cannabis.

Supermario då?
Balotelli må vara väldigt mycket, men kokainbrukare har jag väldigt svårt att se han som.
Citera
2011-09-12, 18:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuktrandom
Ledley King känns ju nära till hands, tyvärr. Får hoppas att han är ren.

Har dock inte sålts mellan två klubbar för mångmiljonbelopp. Jag gissar i sådana fall på David Bentley. Det finns väl inte så många andra sätt mer att beskriva honom meritmässigt än att han har köpts för dyra pengar.
Citera
2011-09-12, 18:47
Medlem
En PL-"stjärna" som dessutom med största sannolikhet i alla fall spelat ett par matcher för England verkar det alltså röra sig om. Han ska också ganska nyligen ha bytt klubb för stora pengar (mer pengar än vad han är värd?). Jag skulle gissa på att det gäller Ashley Young, om det inte är någon reserv i Norwich eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in