2011-09-11, 17:34
Medlem
.Angst.s avatar
Tjenare.

Nu är det så att jag inte kan vara inne på flashback längre i princip pga cssmallen verkar totalt upphört. Har endast text, vit bakgrund och länkar. Ser förjävligt ut.

Hur fixar man detta, tro?
Citera
2011-09-11, 17:41
Medlem
PunkRelles avatar
Rätt svårt vad det för mig att hitta den här tråden. Tänkte bara tillägga att man får felmeddelandet "400 Bad Request / Request Header Or Cookie Too Large". Det går fortfarande att ladda ner default_new.css med t.ex. wget, så jag tippar att det verkligen har att göra med de cookies som skickas när man är inloggad.

Edit: Tänka sig, det fungerade att plocka bort alla cookies från fb och sedan logga in på nytt. Tyvärr har inte min browser något enkelt sätt att visa storlek och innehåll på cookies, så jag vet inte om det var någon speciell cookie som blivit för stor för servern.
Senast redigerad av PunkRelle 2011-09-11 kl. 17:44. Anledning: mer info
Citera
2011-09-11, 17:42
Medlem
epost72s avatar
webläsare?

Testa att radera historik, samt kakor det kommer att fixa skivan.
Citera
2011-09-11, 20:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Man finner tips i denna tråd -> https://www.flashback.org/t1647606p8
Citera
2011-09-11, 23:28
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
webläsare?

Testa att radera historik, samt kakor det kommer att fixa skivan.
nja, historiken lär nog inte göra så stor nytta för någon, ts problem är ett cache-problem, så rensa den eller kör ctrl+f5 eller vad som motsvaras för att ladda om en sida och skriva över cachen för relaterade filer på dittsystem.
Citera
2011-09-12, 08:05
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
nja, historiken lär nog inte göra så stor nytta för någon, ts problem är ett cache-problem, så rensa den eller kör ctrl+f5 eller vad som motsvaras för att ladda om en sida och skriva över cachen för relaterade filer på dittsystem.
Fast det senaste så har det inte hjälpt med Ctrl+F5 utan det är kakorna på FB som behöver tas bort.
Citera
2011-09-12, 09:58
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.
Tjenare.

Nu är det så att jag inte kan vara inne på flashback längre i princip pga cssmallen verkar totalt upphört. Har endast text, vit bakgrund och länkar. Ser förjävligt ut.

Hur fixar man detta, tro?
Om inte något av ovanstående funkar, kolla ifall tid och datum är inställt korrekt i bios och windows.

Trasslade till sig rejällt för mig pga av det
Citera
2011-09-12, 14:52
Medlem
Draedons avatar
Rensa kakorna så funkar det prima. Var samma skit för mig på båda datorerna och min iphone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in