2011-09-09, 15:42
Medlem
Hej!

Jag är medfött med ett leversjukdom (hepa B)
jag undrar om någon som har samma sjukdom tagit steroider som thai 5 eller injection testo o EQ?
jag tänkte tabletter går jo via levern, men om man tar injection så går man förbi levern.
Citera
2011-09-09, 16:44
Medlem
Hade nog skippat de om jag var du..
Citera
2011-09-09, 17:44
Medlem
Kör ej något 17 alfa-alkylerade steroider då det tar mkt på levern, kör däremot t.ex Testo Enanthate,Sustanon etc, det ger bra massa och styrka..med fina behållningar tycker jag..

Jag är inte så erfaren, så vänta tills Doping-avdelningens stamkunder hälsar på !
Citera
2011-09-09, 19:26
Medlem
Avvaktar tills "stamkunderna hälsar på"
Citera
2011-09-09, 23:58
Medlem
Orala kan du på en gång skippa, vad har du för leverstatus? Dvs, ALAT, ASAT, ALP enligt dina test?

Men vi kan säga så här, om din läkare säger åt dig att avstå alkohol så ska du nog överväga skippa prepparaten också alt vara noga med provtagning före och under kurens gång. Tänk också på att en PCT på nolva kan vara jobbigt för levern.
Citera
2011-09-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Orala kan du på en gång skippa, vad har du för leverstatus? Dvs, ALAT, ASAT, ALP enligt dina test?

Men vi kan säga så här, om din läkare säger åt dig att avstå alkohol så ska du nog överväga skippa prepparaten också alt vara noga med provtagning före och under kurens gång. Tänk också på att en PCT på nolva kan vara jobbigt för levern.

Vet ej mina leverstatus, men träffade Prof.Läkare på KS smittskydds avdelning, han sa mina värden är så lågt att jag behöver ej bry mig och att jag ska leva ett normalt liv, om alkohol, kan jag ta men att det är ej bra allmänt typ så där sa han om jag kommer ihåg var för ca 1 år sen jag träffa han.

Tänkte ta testo, EQ och tren i ca 10-12 veckor, efter ta pregnyl kanske 1 eller 2 thai 5 dvs 5-10 mg thai5...

Jag kör jo effe, citadon osv, så tror ej att jag kommer skada mig med så lite mängd thai5
Citera
2011-09-11, 00:31
Medlem
skippa dianabolen för fan.
Citera
2011-09-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AudiA8snubben
Vet ej mina leverstatus, men träffade Prof.Läkare på KS smittskydds avdelning, han sa mina värden är så lågt att jag behöver ej bry mig och att jag ska leva ett normalt liv, om alkohol, kan jag ta men att det är ej bra allmänt typ så där sa han om jag kommer ihåg var för ca 1 år sen jag träffa han.

Tänkte ta testo, EQ och tren i ca 10-12 veckor, efter ta pregnyl kanske 1 eller 2 thai 5 dvs 5-10 mg thai5...

Jag kör jo effe, citadon osv, så tror ej att jag kommer skada mig med så lite mängd thai5

Ditt liv och ditt val, alla steroider stressar mer eller mindre levern. Givetvis är det också individuellt. Men varför ska du kliva på så hårt, börja med testo only och lämna prover för att se hur din lever reagerar. I mina ögon är ditt kurförslag jävligt dumt med tanke på leversjukdom och preparatval dvs tren, d-bol...
Citera
2011-09-12, 16:11
Medlem
Skall alla kura nuförtiden?
Leversjuka, ADHD, damp, halta och lytta, barn och husdjur?

Jag är jävligt liberal när det gäller juicen och tycker inte att man måste ha tävlingsplaner eller vara nära sitt genetiska max för att kura men det känns som om kurandet börjar samtidigt som man köper sitt första gymkort.
Citera
2011-09-12, 19:44
Medlem
Blodigmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AudiA8snubben

Skippa Tren och Dbollarna om du vill hålla dig vid liv.
Citera
2011-09-13, 00:30
Medlem
Stor-Franks avatar
Hepatit B är väl aldrig kroniskt? Eller? Eller menar du C? Fast det går ju oftast att bota c med iof...
Polarn har kurat med hep c sammtidigt som han lämmnade dom obligatoriska levertesterna var (6mån tror jag). Och DEN gången han prickade in under kuren var värderna bättre av nån anledning... (lågdos galenika) Förmodligen för att han inte drack så mkt på helgerna... Om du nu ska kura är det nog värt att lämmna prover ganska ofta, borde va värt dom tusenlapparna. Om du ens behöver betala så mkt, har du en dokumenterad leverinfektion borde du väl kunna hitta på nån anledning att lämmna ofta?
Citera
2011-09-13, 01:32
Medlem
Mr-zippos avatar
Ge fan i allt som e oralt, tren ska du knappast tänka på

Du har aldrig kurat men rabblar upp en jäkla massa du vill ha me, självmordsbenägen?!
har en sjukdom men verkar skita i vilket me tanke på hur du skriver o va du vill,

Varför käka citodon? O alco kan du väl va utan.

Mitt tips testo o inget annat mer behöver du inte heller, tror knappast du ska upp på scenen? Alltså vill du bygga lite extra o då räcker testo only låååånga vägar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in