• 4
  • 5
2004-12-10, 09:35
Medlem
FetFulElaks avatar
Ang. tidigare fråga om namnet. Som någon sa, det var ett musteri utanför Båstad, som ju ligger på Bjärehalvön.... Gjorde jävligt fina muster och sylter. Har inte smakat på Colas must, finns den som light?
Citera
2004-12-10, 09:36
Medlem
aac_rippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeP
Happ, nu ska amerika lägga sig i ännu mer. Coca-Cola ska lansera den nya musten "Bjäre". Personligen ska jag skratta åt deras hylla och plocka på mig gammla hederliga apotekens!
Jag ska testa, chansen finns ju att den sparkar Apotekarnes' rumpa!
Citera
2004-12-10, 11:01
Medlem
Whiskey & Julmust, kan det va nåt?
Näe, Varför i helvete heter den bjäre?
O vart finns den o köpa i Halmstad? Har inte sett den nånstans.
O Coca-Cola ska som sagt inte göra nåt annat än Cola o Vanilla-coke egentligen. O därmed basta.
Jävla.......röv
Citera
2004-12-10, 11:03
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitching Heep
Näe, Varför i helvete heter den bjäre?

Läs tråden...
Citera
2004-12-10, 11:03
Medlem
a4swes avatar
Jag kommer helt klart att bojkotta colas must till förmån för deras mer ädla produkter.
Citera
2004-12-10, 11:11
Medlem
Bjärehalvön kan suga ut min mustiga exkrementöppning.
Citera
2004-12-11, 19:18
Medlem
ke-nts avatar
1,4 l?? Varför inte 1.5??

Är det inte jävligt irriterande att vi blir blåsta på en deciliter vid jul?? Volymen minskas från 1.5l till 1.4l på bara julmusten!
Citera
2004-12-12, 18:41
Medlem
någon som provat spendrups julmust "klassiker"? snacka om blåsning, man får en avslagan must!
Citera
2004-12-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scratchy
Jag kommer att bojkotta den. Bojkottar allt som coca-cola gör utom den enda produkt de SKA göra: vanlig jävla standard-cocacola. Den dricker jag mängder av. Varför kan de inte nöja sig med att vara nr 1. Tål de inte att det finns andra märken och produkter?

Är det inte så förresten att alla satsningar på nya varianter de gjort genom åren har slagit fel? De borde väl inse nån gång att de redan har en produkt som inte kan bli mer vinnare än den är.

Felsatsningar som Fanta och Sprite menar du?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in