Citat:
Ursprungligen postat av sorenborjesson
Igår runt 3 på natten gick jag in och la mej för att sova vi hade tagit diverse droger så vi va ganska flummiga... Direkt jag gick in på mitt rum hör jag hur han piggnar till tar fram datorn o gör massa konstiga ljud...tänkte direkt att han skulle börja runka..fine tänker jag hoppas jag somnar fort typ...efter en liten stund hör jag hur katten jammar den låter nästan som den stönar iaf va jag skulle tro (aldrig hört en katt njuta sexuellt innan) och jag hör hur man hyshar katten säger till den att vara tyst flera gånger.. Och vid ett par tillfällen hör jag hur katten sproinger iväg och ganska omgående hör jag hur killen reser sej upp och går runt i lägenheten (gissar på att han letar efter katten) sista bevis är att idag när jag går upp ser kondom paket liggandes i papperskorgen
Sååå.. Kan jag ha universums sjukaste kompis???
Detta kan vara det sjukaste jag läst, och det är förmodligen Universums konstigaste kompis, är han ful eller har han det fruktansvärt svårt att få till det med kvinnor?. läste även droger, kan vara en fetish han får när han är påtänd!?