2011-09-06, 22:45
Medlem
Anonymusiuss avatar
Jag höll fan på att slänga ut tv:n när Sverige spelade så jvla dåligt mot San Marino idag! Och det blev f*n inte bättre när Bosse Pettersson mer eller mindre hånglar upp Kim Källström rent verbalt.

Då äntligen Sverige började lira lite boll och producerade så får man lyssna på denna jvja kvacksalva. Enligt honom själv så var Kim bäst på plan och var bakom varenda mål. Och så upprepas det efter varje match då Kim e med.

Är det bara jag som stör mig så inåt bomben på denna idiot?

Man bara hör hur han kåtar upp sig på Kim ibland "Åååå.. vilken läcker kross han gör". Varenda match och det är bara just om Kim Källström han berömmer.

Saxat: Antar att Bosse Pettersson inte ville kommentera en match utan Kim Källström på plan. Och Kim vägrar spela utan Bosse?

För den som inte vet vem pepegojan är http://www.resume.se/nyheter/taggar/Bosse%20Pettersson

Bossse "experten" Pettersson säger att detta var en "helt ok" insats av Sverige. Önskar jag kunde säga detsamma om honom.

Nästa gång han kommenterar en match så tvekar jag inte att bombhota fanskapet. Jag sitter hellre och lyssnar på någon som har dragit i sig en helium ballong lika stor som globen.
Senast redigerad av Anonymusius 2011-09-06 kl. 23:13.
Citera
2011-09-06, 22:55
Medlem
p0wnis avatar
Jo jag håller med på alla punkter, exakt det jag tänkt på också, riktigt pinsamt. Får du tag på numret så skäll ut dem från mig också.
Citera
2011-09-06, 23:09
Medlem
killerstillers avatar
Deras relation är att Kim spelat i Djurgården och att Bosses favoritklubb är just Djurgården.

Ingen direkt slump att han även brukar prata gott om Elmander och Hysen.
Citera
2011-09-06, 23:13
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerstiller
Deras relation är att Kim spelat i Djurgården och att Bosses favoritklubb är just Djurgården.

Ingen direkt slump att han även brukar prata gott om Elmander och Hysen.
Du menar alltså att han faktiskt har tränat ett allsvenskt lag? Men måste man inte kunna åtminstone nånting om fotboll då?
Citera
2011-09-06, 23:21
Medlem
Anonymusiuss avatar
Jag måste på nåt sätt kunna glömma detta och gå vidare. Han är trots allt skyldig mig 90 minuter av mitt liv (bara idag)!

Citera
2011-09-06, 23:47
Medlem
showtimes avatar
Någon har uppenbarligen inte sett och hört Bosse kommentera Barcelona när det kommer till CL...
Citera
2011-09-06, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymusius
Jag måste på nåt sätt kunna glömma detta och gå vidare. Han är trots allt skyldig mig 90 minuter av mitt liv (bara idag)!

Hur? Sverige spelade ju så same shit om han kommenterade. Det hade varit skillnad om du lyssnat på radio
Citera
2011-09-06, 23:52
Medlem
Fhoobs avatar
Detta gäller ju uppenbarligen inte bara Källström. Slår någon en vanlig bredsida till en annan spelare så är det garanterat något av det vackraste Bosse sett på en fotbollsplan. Eller passar en spelare en annan och han skjuter sju meter utanför är det ett sådant "underbart vackert fotbollsanfall, som alla borde lära sig redan på pojklagsnivå".

Han är duktig på att överdriva i allt han kommenterar.
Citera
2011-09-07, 00:00
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Någon har uppenbarligen inte sett och hört Bosse kommentera Barcelona när det kommer till CL...

Fast att få halvbånge av att se Barca leka boll är väl en helt annan sak än att hylla Kim 40 ggr per medelmåttig insats? Jag gillar Källström men han tycks inte utvecklas, tyvärr. Jag hade hoppats på att han med åldern skulle bli säkrare och noggrannare på det han är bra på och sluta upp med att trampa på bollen och slå bort varannan boll, men tydligen blir det inte så... Tveksamt om han är bättre nu än han var för 5 år sen.

Just det, Bosse var det! Han är lika kass som alltid.
Citera
2011-09-07, 00:01
Medlem
Anonymusiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MigueI
Hur? Sverige spelade ju så same shit om han kommenterade. Det hade varit skillnad om du lyssnat på radio

Läste du allt jag skrev? Eller var det bara så att du sket att ta till dig det du läste?

Sen har jag aldrig påstått att Sverige skulle spela bättre med en annan kommentator! Fast med närmare eftertanke så kanske det hade gjort lite i alla fall. Om, "om" Lasse Granqvist hade varit kommentatorn

Lyssna på radion och kolla på tv:n blir aldrig synkat. Trust me, jag har provat!
Senast redigerad av Anonymusius 2011-09-07 kl. 00:04.
Citera
2011-09-07, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymusius
Läste du allt jag skrev? Eller var det bara så att du sket att ta till dig det du läste?

Sen har jag aldrig påstått att Sverige skulle spela bättre med en annan kommentator! Fast med närmare eftertanke så kanske det hade gjort lite i alla fall. Om, "om" Lasse Granqvist hade varit kommentatorn

Lyssna på radion och kolla på tv:n blir aldrig synkat. Trust me, jag har provat!

Jag menar att det går inte att han är skyldig dig 90 min av ditt liv medans du kollade på samma match han kommenterade eftersom huvudgrejen att du kollade på TV var för att Sverige spelade.
Citera
2011-09-07, 00:13
Medlem
Markmags avatar
Alltid underhållande att höra Bosse P. Stönar som en galning när det är Barcelona i CL.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in