2004-12-01, 19:18
Medlem
UrSVensks avatar
Söp bort min "konfirmationsring" (fick den av farmor,för att alla andra fått en trots att jag inte konfirmerade mig) runt 16-årsåldern och har inte burit någon sedan dess....jag har ingen klocka ens.
Ett örhänge har jag dock,så det är väl den utsmyckning jag har....(om man nu inte räknar kroppsbehåring.... )
Citera
2004-12-01, 19:25
Medlem
dIRe_s avatar
Har ett halsband med en namnbricka. De enda ringar jag skulle kunna tänka mig är en fantomenring och en vigselring.

Citat:
Ursprungligen postat av Eremiten
Jag bär alltid sex silverringar (guld är för bögar), de flesta är presenter från f.d. flickvänner. Fyra av dem tror jag inte ens jag skulle kunna ta av, även om jag hade velat och hade använt diskmedel (de har suttit där de sitter i 15-20 år).
Hehe, jag hade föreställt mig dig som en dammig gammal biblioteksråtta, men så visar det sig att du är västa pimpen
Citera
2004-12-01, 20:22
Medlem
T.R.I.C.s avatar
får kvinnor bära byxor ska män fan få bära smycken.
Citera
2004-12-01, 20:27
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordlingon
Alla ringar är omanliga förutom en fantomen ring om jag hade en sådan skulle jag stolt visa upp den för allmänheten.
HA!

Jag har fan en gammal fantomenring liggandes hemma hos päronen. Ska nog ta och börja använda den igen..
Citera
2004-12-01, 20:31
Medlem
LadyTieras avatar
Flyttas till mode från övrigt
Citera
2004-12-01, 20:31
Medlem
Lost Horizons avatar
Själv bär jag en guldring modell studentklackring. Finns text med datum av studenten på insidan av ringen.

Sen att det ser bögigt ut tycker jag låter som rent jävla skitsnack. Men det så klart, det är bara min åsikt.
Citera
2004-12-01, 20:48
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
min man har mer ringar än mig
Bilringar?
Citera
2004-12-01, 20:52
Medlem
Även jag bär en ring. På lillfingret. En slät silverring. Har även en silverkedja runt handleden och en runt halsen. Har svårt att se att nån skulle tro att jag är bög för det.
Såna som är rädda för att bära smycken är väl killar som är osäkra på sig själva antar jag. Själv är jag så pass säker så jag klarar mig utan både flanellskjorta och skinnväst.
Citera
2004-12-01, 20:52
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Bilringar?

nejdå, han väger 63 och jag 53, vi är spetor båda två,

däremot så håller jag med dem i tråden som gillar silver framför guld, jag har inte ett enda guldsmycke, har enbart silver, det har min man med.
Citera
2004-12-01, 21:09
Medlem
pickopungs avatar
när jag inte jobbar har jag:

Förlovningsring i guld, stressring i silver på tummen och en klocka (Tissot pr-100)

//Pickopung
Citera
2004-12-01, 21:15
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Samma har, jag tror inlagget ar kodat...

Kroppsbyggare och bankranare ala tidigt 90-tal kor med Din stil vid val utav smycken...

Hä hä jag är väl kroppsbyggare men bankrånare det är jag ju dock inte. Men det ser faktiskt riktigt bra ut när någon som är vältränad har en fet halskedja!
Citera
2004-12-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Är det manligt eller? Bär ni ring?

Hm. "Manligt". ja det var ju en bra fråga. Smycken bärs ju generellt mest av kvinnor, så på så sätt är det väl omanligt. Å andra sidan, om man tittar på just de män som har mycket ringar så är det ju ofta turkar och de har ju ofta lite machotendenser så på så sätt kanske det är manligt.

I vilket fall. Jag har två stycken som jag alltid bär. Kan tyvärr inte ha ringar på fingrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in