Tur att man inte behöver dras med fördommar eller bryr sig om folk tycker att ens smycken är manliga eller inte. Själv bär jag alltid en klackring i guld och det är ett av dom bästa köpen jag gjort.
En gång var det två norrläningar som frågade om jag tyckte om att få i röven pga. ringen och att jag var 08:a.

Då skall också nämnas att en av grabbarna tydligen tyckte att det var fjolligt att sova bekvämt och vägrade att blåsa upp liggunderlaget för att på något sätt bevisa sin manlighet. Båda gick runt i fula skitiga kläder med hål och visste inte vad deo var. Drack HB och dåligt hemmagjort rötjut. Dom levde verkligen myten om den äkta karakarln och gjorde inte mina fördommar om norrläningar bättre. Även om jag vet att detta inte gäller alla norrifrån och att fenomenet även finns söderut.
Kalla mig bög, metrosexuell eller whatever. Jag vågar vara mig själv och inte leva efter andras normer och vanföreställningar. Jag klär mig snyggt, luktar gott och
försöker inte dömma folk.
Att ringar kan vara farliga runt el och kroppsarbete är ganska kännt. Tar alltid av mig ringen när jag skall mecka eller pilla med el, svårare än så är det inte.