Citat:
Ursprungligen postat av Azzo14
Jag har läst mycket trådar på senaste och vissa har riktig potential, de har några riktigt bra sidor och ser inte ut att dö ut sen kommer mod och flyttar dem till 'laidback' och jag som inte har gjort 200 posts får inte se många av flashbacks guldkorn, anledningen till att jag lagt min tråd under detta forum är för att många av dem innehåller saker
runt fyllan ink första gånger,saker de gjort,favorit drycker osv.
tl;dr Flytta inte så många bra trådar till 'laidback' pga era subjektiva åsikter

1. Trådar flyttas, mig veterligen, aldrig till Laidback. Dock slängs trådar som håller Laidback-klass/ingen klass i Papperskorgen. De saknar med andra ord den potential som eftersträvas på Flashback, nämligen diskussionspotentialen.
2. Problemet med de trådar som slängs är att de a) sällan/aldrig håller hög kvalitet, b) är felpostade eller c) bryter mot någon regel. De slängs alltså inte på grund av subjektiva åsikter.
3. Enligt min mening är Laidback inget speciellt. De riktiga guldkornen finner du på annat håll i forumet. I Laidback finns trådar i stil med "Vilken låt är du idag?" eller "Beskriv ditt könsorgan med en filmtitel?". Är det intressant? Det är mestadels mytbildning som gäller kring snacket om Laidback.
4. Om det gäller någon specifik tråd som slängts, har du kontaktat ansvarig moderator, innan du startade denna tråd? (Se regel 0.06.)
5. Denna tråd saknar diskussionsunderlag, jag förstår inte riktigt vad du vill med den, mer än att "tillrättavisa" moderatorerna. Troligtvis papperskorgas den. Dock ger jag dig detta svar, så att du vet hur det fungerar i fortsättningen.
Ps. Om Laidback är drömmen, håll bara ut och skriv givande inlägg. Snart är du där.

ds.