Tja, jag har ett Swedbank konto med Visa Ung kort, vill kunna använda kortet för att betala på internet, tydligen behöver man aktivera e-kort genom internetbanken.
Jag har försökt ansluta mig till Internetbanken genom Swedbanks hemsida men får endast:
"Din ansökan kunde inte behandlas. Detta kan bero på att du redan är ansluten till Internetbanken, att du är under 18 år eller att du har angivit ett felaktigt personnummer.
Du är välkommen att göra din ansökan på närmaste bankkontor."
Jag är redan ansluten till en internetbank tror jag men det är internetbanken ung, hur skaffar jag då en normal internetbank eller bara aktiverar e-kort?
Snackade idag med personalen på banken men dem sa att man var tvungen att tjäna 120k/år eller vara student (Uni) för att få betala på internet -.-'?, låter ologiskt men är det sant kanske?
Någon annan som har problem med att starta swedbanks e-kort när man laddat ner programvaran? Provat på 2st datorer och får upp det här vita http://i40.tinypic.com/25h23xw.jpg
funkade perfekt förr. har installerat om skiten men ändå så fungerar den inte, någon med lösning?
Jag har exakt samma problem, har försökt i flera månader att ansöka om internetbanken på deras hemsida men fick upp samma jävla meddelande som TS men jag är kund hos swedbank och jag är över 18 men nu får jag upp detta meddelande istället:
Det har uppstått ett internt tekniskt fel. Var god försök senare.
Ref-id: 135962ac57f_341742fb varje gång
Jag brände iväg ett argt mail till Swedbank nyss om mitt problem. Jag tänker då fan inte gå till ett utav deras bankkontor när jag kanansöka om internetbanken över internet. Jävla klåpare.
EDIT: Glömde fråga ifall du löste ditt problem ts.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!