2011-09-06, 21:33
Medlem
teflonpannan69s avatar
Tja, frågeställningen är väldigt tydlig.

Är det förbjudet att som vanlig användare länka bilder inifrån Outlaw? Alltså en vanlig användare, som inte på något vis haft tillgång till Outlaw tidigare eller införskaffat sig skärmdumparna genom ohederliga metoder, utan snubblat över bilderna när man vandrat omkring i internets oändlighet.

Anledningen till denna frågeställning, är att admin ''hotade'' med att stänga av mig, efter att jag länkat vidare (i min signatur, en länk som h*n senare tog bort) till en plats där en bild inifrån Outlaw fanns att beskåda (värt att tillägga var att ingen heller riskerades att bli outad).

Vad jag har förstått, så är jag inte den enda som råkat ut för en sådan här åtgärd, en åtgärd som så vitt jag kan se, inte har något stöd bland reglerna.
2011-09-06, 21:57
Moderator
Humbugs avatar
Vad sa admin när du frågade?
Man kan kanske säga att Flashback är en diktatur och att man som admin är överordnad regelverket.
Senast redigerad av Humbug 2011-09-06 kl. 22:04.
2011-09-06, 22:06
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Anledningen till denna frågeställning, är att admin ''hotade'' med att stänga av mig, efter att jag länkat vidare (i min signatur, en länk som h*n senare tog bort) till en plats där en bild inifrån Outlaw fanns att beskåda (värt att tillägga var att ingen heller riskerades att bli outad).

Jag har redan besvarat frågan i ditt PM.
Jag behöver inte stänga av dig. Det lyckades du bra med själv.
En tredje varning för ohörsamhet efter mängder av tillsägelser.
Tre varningar på minde än ett år = bannlysning.

admin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in