• 1
  • 2
2011-09-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heartilly
data en tjej i 1-2 dagar men vi passade inte ( hennes vän ) sen började vi umgås lite då och då och sen jaa xD känslor utvecklades av sig själv ( vi började hat relation om jag ska vara ärlig) vi sa konstant " du är INTE min typ" sen blev vi bästa vänner och sen kära hahah xD

sjukt bra historia om jag tänker efter.

I ditt fall skulle jag nog tagit det lugnt.. svar kommer med tiden

Haha! vilken mysig historia! Under tiden ni var bästa vänner, var ni då sexuella? Jag tänker hur jag ska bete mig mot den här killen nu....? (Jag har känslor för honom)
Citera
2011-09-06, 15:33
Medlem
Nej, va inget sexuellt eller något sånt.

Visst det blev lite små pikar som tex hon: haha I know you want me!
jag: ohh really :P :P NO! hahahah!

Du vet lite sånt hela tiden:P

va en låång katt och råtta lek men samtidigt fick jag aldrig nog av henne....
Och en dag frågade hon mig " gillar du mig" varpå jag fick panik och svarade nej i timmar.

Men tillslut så läste hon mig ganska bra " jaa jag är en ex player "
Därefter va det bara och köra på
Citera
2011-09-06, 23:54
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honsomundrar
Hej och tack för ditt svar! Då är min fråga, varför har han inte försökt ligga med mig?! Hade han frågat om jag ville sova där eller ngt i den stilen, innan vi började ses nu, så hade jag inte bangat! Han har ju fått det förr om man säger så...Det är först nu när jag har lite känslor för honom igen, som jag inte vill ligga med honom för att jag inte vill bli sårad... En fråga till, han har ringt mig några ggr nu sista veckan, snackat i sådär 45-60 min varje gång. Samt att vi skriver på fb chatten säkert 5 timmar nästan varje dag. Varför göra sådan ansträngning tänker jag?! Vad tycker du skulle till för att se att detta kan nå till något seriöst med honom?
Den informationen hade jag inte när jag skrev mitt svar... Fråga honom vad han vill och säg att du tycker om honom. Det värsta som kan hända är att han inte vill ha dig. Det kan givetvis kännas som en katastrof, men tro mig när jag säger att det finns värre saker i livet. Ta en chans och se vart det leder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in