2004-11-30, 16:59
Medlem
Salmons avatar
ja, vem fan är han egentligen?
jag vet så mycket som att han driver nd, å typ resterande 90% av sveriges alla halvdassiga internetbasserade smartshops, men alla talar om honom som om det va nån de kände he he...
på vilket sätt har han trackasserat dig med hutlösa priser, världelösa produkter som alldrig kommit fram mm??

okej, sorry lasse, inget personligt, men jag bara undrar, om du finns här nånstans får du gärna pressentera dig
2004-11-30, 17:35
Medlem
sök och du skall finna.. en hel massa trådar faktiskt
2004-11-30, 17:41
Avslutad
Läderlasse var väl en av de första som bedrev smartshops på internet. I början var han väl inte särskilt känd, men när han sedan poserade i läderklädsel på en av sina sidor, så blev han hela Sveriges Läderlasse! Om jag inte minns fel
2004-11-30, 18:03
Medlem
Klickens avatar
Läderlasse: En utav Sveriges största bedragare och lögnare. Har blåst tusentals unga på pengar genom att sälja sina såkallade RC-droger som ska ge effekter som liknar riktiga droger. Givetvis så gör dom inte det utan ger som mest bara lite yrsel och kanske någon mindre hallucination i absolut bästa fall. Enligt rykten så ska han också vara skuldsatt, bland annat här på Flashback.
2004-11-30, 19:14
Medlem
Psykomans avatar
Men herrejävlar inte denna disskution igen det börjar bli som frågan "Vem är gud?"
2004-11-30, 20:15
Bannlyst
nån som har info om läderlasses bakgrund? skulle va rätt kul att veta
2004-11-30, 20:46
Medlem
Salmons avatar
ho ho
är läderlasse gud månne?

nää, men seriöst, jag fann inte så mycket vettigt här på forumet, e faktiskt lite nyfiken att det va så han fick sitt namn, det visste man inte he he
2004-11-30, 21:30
Medlem
Psykomans avatar
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=90639&page=3&pp=15
2004-12-01, 01:47
Medlem
Sliddjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
nån som har info om läderlasses bakgrund? skulle va rätt kul att veta
Ja, eller den här idol bilden då han poserar i läderklädsel.
Han verkar vara en sådan trevlig karslok...
2004-12-01, 02:15
Medlem
Kan någon berätta för mig vad han heter på riktigt, samt var han bor?
Lars Bergqvist i Sthlm kanske? Man kan ju hitta privatpersoner på Eniro, och även deras mobilnummer/hemnummer. Hade tänkt ringa honom kl. 4 på morgonen och terrorisera lite.
2004-12-01, 09:02
Medlem
Personen interjuvades i TV i nåt program, som ni beskriver var han klädd i läder och med solbrillor på hela tiden.
Förnekade all verksamhet och allt vad det var.

Att han lyckas kränga verkningslöst blaj är ju olyckligt, men folk är dumma och tror att de ska hitta nåt okänt lagligt rävgift att bli höga på.
2004-12-01, 09:22
Bannlyst
Allt han har haft har ju inte varit bra, men han gav oss trots allt 2C-B och Foxy i ett kuvert ner i brevlådan...

Får någon tag på hans nummer så kunde vi ju altid skriva ihop någon fin kontaktannons åt honom och lägga ut på nätet, den där "idolbilden" där han poserar i läder säger väl en del om vad han innerst inne vill
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in