Citat:
Ursprungligen postat av Littlewing1
Okej, får väl ta och göra det. Men gillar egentligen inte att pilla på mig själv men att skölja med slangen är alldeles för kraftigt.
För guds skull - du kommer att få ett miserabelt sexliv om du inte lär dig att säga Hej till ditt kön
Som andra skriver så får tjejer också guck, en hinna, som blir tjockare vid mens för att inte blodet skall irritera slemhinnorna. Allt rinner inte rakt ut utan gojs har du mellan läpparna ju. Och torkar du inte precis vid urinrörsmynningen så får du en droppe kiss i detta gojs och ja du är läbbig.
Lägg därtill det slidsekret som produceras när du är upphetsad och ja det luktar gott, men inte förra veckans. Det är precis som gammal svett, när man svettas en gång till.
Det måste vara det som killar kallar discofitta
Jag har inte fattat det förut, hur främmande kvinnor är för sitt kön och inte vågar ta i det
Men så många lukt trådar som görs på sexforumet så fattar jag att det är ett vanligt problem
Risken är stor att en kille tycker att du luktar även om du själv inte gör det.
Man ska inte messa med PH balansen och inte använda vanlig tvål, men du kan behöva nåt som löser upp den kvinnliga motsvarigheten till flens. Det här har varit till diskussion förut med sjukvårdare i trådarna och de menar antingen tvål eller mekaniskt med naglar eller tvättlapp
Slang - va fan är det en best som man måste hålla sig på avstånd från.
Och du när du kissar så in med pappret i muffen och torka mellan läpparna också. Alla har flytningar, och som nån annan skrev så det är insidan som renas och det är det som flytningen.
Igen in och rota runt du måste lära känna dig själv, det är den där läskiga saken som du inte törs ta i som du ska ha sex med.