2004-11-30, 10:12
Medlem
man får lyckorus av den här filmen. Vilka har haft lyckan att fått se denna film? Vad tycktes? Onämnbar tycker att den är helt jävla genialisk.
Få filmer har bättre slut..

be exited, be be exited...
Citera
2004-11-30, 10:26
Medlem
wpctds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i am mine
man får lyckorus av den här filmen. Vilka har haft lyckan att fått se denna film? Vad tycktes? Onämnbar tycker att den är helt jävla genialisk.
Få filmer har bättre slut..

be exited, be be exited...

Lyckorus? nu tror jag bestämt du drar oss i benet
Men det är en av mina absoluta favoritfilmer
Citera
2004-11-30, 13:00
Medlem
onämnbar fick ett lyckorus... men det är väl bara mig det är fel på ...
Citera
2004-11-30, 13:12
Bannlyst
Jag har försökt kolla på den 3-4 ggr nu eftersom många säger att den är så bra, men jag har alltid somnat eller stängt av för jag tycker den är så tråkig.
Ska försöka lida mig igenom den nån gång senare för att se what all the fuzz is about
Citera
2004-11-30, 13:21
Bannlyst
riktigt grym film, starka scener som fick mig att flippa ut ibland.

Också en av mina Favoritfilmer
Citera
2004-11-30, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balthazaer
Jag har försökt kolla på den 3-4 ggr nu eftersom många säger att den är så bra, men jag har alltid somnat eller stängt av för jag tycker den är så tråkig.
Ska försöka lida mig igenom den nån gång senare för att se what all the fuzz is about

gör det! för liksom, den växer och växer hela tiden tills man kommer till kliiimax.. hur långt har du kommit?
Citera
2004-11-30, 13:41
Medlem
dIRe_s avatar
Mycket snygg. Gillar hur stämmningen byggs upp.
Citera
2004-11-30, 13:48
Medlem
Nemesis1s avatar
Den är nog välgjord, men jag kan inte säga att jag blir lycklig av att se den precis...
Citera
2004-11-30, 14:10
Medlem
T.R.I.C.s avatar
det är nog den enda filmen jag sett som jag faktiskt blivit illa berörd av men bra är den.
Citera
2004-11-30, 14:53
Medlem
P3tters avatar
Grymt bra, blev dock inte lycklig av den

Någon som sett Pi?
Vissa säger att den är bättre, andra mycket sämre.
Värd att köpa?
Citera
2004-11-30, 15:22
Medlem
Ninjans avatar
Jag tror att det djupa bakomliggande budskapet som man vill förmedla med den hets tragiska handlingen, kan sammanfattas så här:
Jävlar vad snygg Jennifer Connely är ....Tror nog det är utan tvekan en av världens vackraste kvinnor.

Tycker om hennes kroppsbyggnad speciellt i Rocketeer, innan hon blev i mitt tycke lite för smal.....
Citera
2004-11-30, 16:34
Medlem
Kanske man ska försöka hålla upp ögonlocken när den dvd:n sitter i spelaren nästa gång (om det nu blir någon nästa gång)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in