2011-09-04, 14:02
Medlem
Tjena

Hade turen att få följa med en hondjur på hemfärd igår, det ena slutade med det andra. Jag lovade att inte vara en fitta, dvs inte höra av mig till henne igen, hon verkade gilla mig väldigt mycket och ville höras igen. Jag har precis avslutat ett förhållande så jag vill nog inte ha ett nytt förhållande med denna tjejen, sex med tjejen igen hade väl inte varit fel, och jag vet att hon vill det igen. Utöver sexet så är det ingen tjej jag skulle vilja ha ett förhållande med pga många olikheter.

Frågan är, ska jag höra av mig redan nu, och vad ska jag isåfall säga?
Citera
2011-09-04, 14:07
Medlem
Tja varför inte, Hej jag gillade natten vill du ha mer?
Så får du väl ta det att du inte är ute efter mer än sex oxå.
Citera
2011-09-04, 18:52
Medlem
Hör av dig. Berätta för henne hur läget ligger, så får hon ta det eller skita i det. Ingen behöver gå och undra. Easy peasy. Visa henne bara den respekten att du är ärlig med henne.
Citera
2011-09-04, 19:11
Medlem
justsome1s avatar
Du har ju lovat att inte vara en fitta?
Citera
2011-09-04, 19:26
Medlem
martina956s avatar
Va inte för pang på rödbetan när du hör av dig första gången! Det skrämmer iväg oss tjejer, även om det du säger är det vi egentligen vill (vi är ologiska, jag vet). Men ett riktigt bra första sms kan va "Tack för igår, det tycker jag vi kan göra om någon gång ". Nämn det med en liten skämtsam ton. Inget "Hej vill du ha sex med mig igen?". Fungerar inte
Citera
2011-09-05, 18:30
Medlem
Nästa lördagnatt, skicka ett sms där du frågar om hon är ute. Om du redan nu vet att du bara vill ha sex och inget mer tycker jag inte att det finns någon anledning att antyda nåt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in