Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-11-29, 18:06
Medlem
lothers avatar
någon annan som har problem med det?

rensat kakaorna och så vidare men återkommer fortfarande inloggad
win98/ie5.5
Citera
2004-11-29, 19:10
Medlem
TuXIs avatar
Mja, det är samma för mig har jag lagt märke till nu.

Men det är väl för att man när man loggade in, hade "koom ihåg mig" ikryssad, eller?

Hade du inte den ikryssad när du loggade in sist, så är det väl något som är fel, på riktigt....

Men jag har svårt att tro att det är nåt fel på forumet, förutom att det går Väldigt segt nu... men det beror ju på lite olika saker.
Citera
2004-11-29, 20:59
Bannlyst
Har du rensat kakorna borde det vara fullständigt omöjligt att du fortfarnade är inloggad.
Citera
2004-11-29, 21:19
Medlem
Koltrasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsjön
Har du rensat kakorna borde det vara fullständigt omöjligt att du fortfarnade är inloggad.

Tja, jag har just nu samma problem... (WinXP/IE6.0)

Tillägg: Det löste sig, genom att "logga ut" började fungera
Citera
2004-11-29, 22:01
Medlem
xatrixs avatar
Som sagt rensa cookies och temporära filer ordentligt - inte bara med knappen i internet-alternativ. Sen skulle jag överväga att skicka IE i nilen med tanke på de säkerhetsluckor den har just nu som MS ännu inte tätat - Boframasken bl a.
Citera
2004-11-29, 22:10
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Som sagt rensa cookies och temporära filer ordentligt - inte bara med knappen i internet-alternativ. Sen skulle jag överväga att skicka IE i nilen med tanke på de säkerhetsluckor den har just nu som MS ännu inte tätat - Baframasken bl a.
Preksis..

Så kila istället iväg, direkt till http://www.mozilla.org och hämta Firefox - Eldräven

För det är en browser som är riktigt bra!! Stoppar popups med mera!
Citera
2004-11-29, 23:34
Medlem
Pavlik Morozovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Preksis..

Så kila istället iväg, direkt till http://www.mozilla.org och hämta Firefox - Eldräven

För det är en browser som är riktigt bra!! Stoppar popups med mera!

Lite underligt, jag upplever bara "problemet" när jag använder Mozilla (inte räven) men aldrig med IE.
Citera
2004-11-30, 00:00
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavlik Morozov
Lite underligt, jag upplever bara "problemet" när jag använder Mozilla (inte räven) men aldrig med IE.
Iofs kör jag också med firefox och märker att jag inte blev utloggad, men jag har ju däremot inte rensat mina kakor, och dessutom vill jag inte ens bli utloggad, då jag bor på detta forum!

Men har Du rensat kakor å historia etc i firefox då? Uppenbarar sig fortfarande detta problem, är det kanske något som är lite tokigt med antingen din dator eller servrarna eller databasen
Citera
2004-11-30, 00:49
Medlem
Raazs avatar
Ibland hänger sig kakorna kvar oavsett om man loggar ut eller inte, då får man gå å rensa dem så blir de bra igen
Citera
2004-11-30, 01:06
Medlem
Pavlik Morozovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Men har Du rensat kakor å historia etc i firefox då? Uppenbarar sig fortfarande detta problem
Nej det har jag väl slarvat med kanske (skamsen) men trist att man skall behöva tänka på sånt varje gång man loggar ut.
Kanske dum fråga men när jag loggar ut så får jag (och alla andra) ett meddelande som säger att "alla kakor är rensade". Det borde väl räcka?
Citera
2004-11-30, 01:33
Medlem
jrosens avatar
En sak som kan påverka kan ju kanske vara att det bytts server fram o tillbaka den sista veckan. Kanske ngn cookie som ligger o bråkar ifrån den gamla servern? Jag är ingen html knackare men det kanske påverkar?
Citera
2004-11-30, 02:18
Medlem
Technicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lother
någon annan som har problem med det?

rensat kakaorna och så vidare men återkommer fortfarande inloggad
win98/ie5.5

Samma problem när jag körde Win98.

Kunde ta ett jävla tag eller ibland funkade det inte alls.

Sista tiden jag körde med Win98 hade jag Firefox istället och då funkade det felfritt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in